فرصت 3 روزه گل محمدی برای معرفی جانشین یک بازیکن!

به گزارش باتسک، به نظر می رسد شیخ دیاباته غایب بزرگ پرسپولیس در شهرآورد باشد.

فرصت 3 روزه گل محمدی برای معرفی جانشین یک بازیکن!

به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس پیش از شهرآورد با یک شوک بزرگ همراه بود؛ جایی که شیخ دیاباته برای دومین بار در ماه های اخیر از ناحیه کشاله ران آسیب دید.

او که در اوایل شهریور ماه به پرسپولیس پیوست، 27 شهریور مصدوم شد و به مدت 22 روز در تمرینات سرخپوشان شرکت نکرد. پس از بازگشت مقابل مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند.

گل و نمایش آمادگی، پاسخی بود بر منتقدان جذب این مهاجم 34 ساله که سوابق مصدومیتش چند صفحه از سایت ترانسفرمارکت را پر نموده است. اما تنها چند هفته بعد از بازگشت به زمین و در حالی که لیگ برتر به استارت دوباره نزدیک می شد، مصدومیت کهنه سراغش آمد.

اگرچه پرسپولیس امیدوار به استفاده از این بازیکن بود اما نتیجه عکسبرداری نشان می دهد که اوضاع شیخ چندان هم خوب نیست و او اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد.

حالا مهاجمی که هنوز چهار ماه نیست به پرسپولیس آمده، در آستانه حساسترین بازی فصل غایب شده تا یحیی گل محمدی چالش بزرگی برای جای خالی او داشته باشد.

گل محمدی که زوج دیاباته و لوکادیا را در خط حمله قرار داده بود و مقابل سپاهان نیز با همین سیستم به میدان رفت، امروز اولین تمرین تیمش بعد از این شوک بزرگ را رهبری کرد.

او تنها سه جلسه تمرینی دیگر فرصت دارد تا جانشین شیخ را معرفی کند؛ جایگزینی با یک مهاجم دیگر یا ورود یک هافبک؟

  • پیغام روشن لژیونر فوتبال ایران به مدیران باشگاه؛ من نمی خواهم جدا شوم!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2781

به "فرصت 3 روزه گل محمدی برای معرفی جانشین یک بازیکن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 3 روزه گل محمدی برای معرفی جانشین یک بازیکن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید