تاج: تیم ملی طبق برنامه به ایتالیا می رود، ارزیابی ام از بازگشت طارمی مثبت است

به گزارش باتسک، رئیس فدراسیون فوتبال گفت:ارزیابی ام از بازگشت مهاجم پرسپولیس به ایران مثبت است و او ترکیه و امارات را به لیگ کشورمان ترجیح نداد.

تاج: تیم ملی طبق برنامه به ایتالیا می رود، ارزیابی ام از بازگشت طارمی مثبت است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مهدی تاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان درباره شرایط استادیوم نقش دنیا و زمان تکمیل این استادیوم گفت: زمان دقیق تکمیل استادیوم را به دلیل فنی بودن بحث، به صورت دقیق نمی دانم اما پیمانکاران این قول را داده اند تا این پروژه خاتمه تابستان سال جاری برای برگزاری بازی آماده گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به فرایند پیشرفت پروژه، پیمانکاران در حال اجرای فاز دوم اسکلت استادیوم هستند تا به خاتمه رسیدن محوطه کارگاهی، لیگ در این استادیوم آغاز گردد، علاوه براینکه چمن و طبقه نخست استادیوم به طور کامل آماده شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تعبیه جایگاه های طبقه دوم برای مراحل بعدی باقی می ماند اما به نظر من و با توجه به تجریبات گذشته بیش از 40 هزار تماشاگر در این استادیوم حضور پیدا نمی نمایند و این ظرفیت در حال حاضر بهتر از استادیوم 15 هزار نفری فولادشهر است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره نتیجه جلسه مدیران فدراسیون و صدا و سیما برای حق پخش ملاقاتها توضیح داد: جلسه برگزار شده و بر روی این مسئله در حال برنامه ریزی هستیم تا با صدا و سیما به توافق کامل برسیم؛ ارزیابی مثبتی از نظرات رئیس و معاونان صدا و سیما داریم چرا که در هر زمان با آغوش باز از این موضوع استقبال نموده اند.

تاج درباره شرایط نهایی سهمیه آسیایی ایران در لیگ قهرمان اعلام کرد: در بدترین شرایط سهمیه ما 2 و 2 می گردد و در بهترین شرایط 3 و یک، که البته امیدوارم این مسئله به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی با اشاره به تمرین تیم ملی برای اردوی ایتالیا گفت: در حال حاضرهیچ مسئله ای وجود ندارد و بر اساس برنامه طراحی شده تیم ملی به ایتالیا می رود و پس از آن نیز لیگ مجدد ادامه می یابد، البته لیگ پس از هفته چهارم برای ملاقات تیم ملی با قطر تعطیل می گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی درباره تاخیر در برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اصفهان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان درخواستی از فدراسیون مبنی بر تاخیر یک ماهه در زمان برگزاری انتخابات دارند تا ثبت نام مجدد صورت گیرد، درخواست ایشان هفته آینده در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح می گردد و اگر به تصویب رسید این مجوز به هیئت فوتبال داده می گردد.

وی همچنین درباره شرایط نهایی رامین رضائیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه کرد: این مسئله باید در سازمان لیگ آنالیز گردد اما بنده ارزیابی مثبتی نسبت به بازگشت مهدی طارمی دارم به این دلیل که ترکیه و امارات را به لیگ کشورمان ترجیح نداد.

تاج اعلام کرد: ما سال آینده باید تیم هایی پرقدرت راهی لیگ قهرمانان آسیا کنیم که اگر نتایج نه چندان خوب فصل گذشته، سال جاری هم تکرار گردد به طور قطع سهمیه سال آینده ما کاهش پیدا می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1009

به "تاج: تیم ملی طبق برنامه به ایتالیا می رود، ارزیابی ام از بازگشت طارمی مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: تیم ملی طبق برنامه به ایتالیا می رود، ارزیابی ام از بازگشت طارمی مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید