فردا؛ دیدار هیئت پارلمانی ایتالیا با علی لاریجانی

به گزارش باتسک، خبرنگاران: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ایتالیا از سفر سه روزه هیئت پارلمانی 5 نفره ایتالیایی به تهران خبر داد و گفت: قرار است این هیئت پارلمانی فردا با رئیس مجلس دیدار و گفت وگو کند.

فردا؛ دیدار هیئت پارلمانی ایتالیا با علی لاریجانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جواد هروی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران با اشاره به سفر هیئت پارلمانی ایتالیایی به تهران، گفت: هیئت پارلمانی 5 نفره ایتالیایی به ریاست آقای کازینی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا و نیز 4 عضو هیئت رئیسه این کمیسیون امروز وارد تهران شد.

وی اضافه نمود: هیئت پارلمانی ایتالیایی قرار است اقامتی 3 روزه در تهران داشته و با مقامات پارلمانی کشورمان دیدار و گفت وگو کنند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ایتالیا در ادامه به جزئیات دیدارها و برنامه های هیئت پارلمانی ایتالیا اشاره و تأکید کرد: این هیئت پارلمانی به دعوت علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به تهران آمده و قرار است فردا ضمن دیدار با وی، با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار و گفت وگو کند.

هروی گفت: محورهای گفت وگوهای هیئت پارلمانی ایتالیا با مقامات پارلمانی و وزارت خارجه کشورمان، مسائل ملی، بین المللی، منطقه ای و روابط دوجانبه پارلمانی معین شده است.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این حسین شیخ الاسلام مشاور رئیس مجلس درگفت وگوییبه خبرنگار خبرنگاران از سفر هیئت پارلمانی ایتالیایی در روز 13 دی خبر داده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 703

به "فردا؛ دیدار هیئت پارلمانی ایتالیا با علی لاریجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ دیدار هیئت پارلمانی ایتالیا با علی لاریجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید