عملکرد تخصصی پزشکی قانونی در حوزه های مختلف حائز اهمیت است

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز شنبه در سی و ششمین همایش مدیران پزشکی قانونی سراسر کشور که با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در اراک برگزار گردید، گفت: فعالیت سازمان پزشکی قانونی از نظر علمی و کارشناسی در کشور با توجه به موضوعاتی که به آن می پردازد از اهمیت بسیار برخوردار است، بنابراین این سازمان به دور از هرگونه حاشیه، بایستی امور قضایی و علمی را با بهره گیری از دانش و تجهیزات روز پیگیری کند.

عملکرد تخصصی پزشکی قانونی در حوزه های مختلف حائز اهمیت است

استاندار مرکزی اضافه نمود: امروز شاهد آن هستیم که سازمان پزشکی قانونی کشور از نظر وضعیت عملکردی از رتبه خوبی برخوردار است و با سازمان های بزرگ بین المللی در ارتباط است که نشان می دهد پزشکی قانونی کشور موفق عمل نموده است.

آقازاده خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه در کشورمان با حوادث و بلایای طبیعی مختلف روبرو هستیم، بنابراین عملکرد سازمان پزشکی قانونی در حوزه تخصصی و فنی اهمیت بسیاری دارد تا بتوانیم در مواقع حوادث غیرمترقبه در کشف و شناسایی اجساد و تحویل هر چه سریعتر آنها به خانواده هایشان یاری کنیم.

وی بیان کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور باید رتبه برتر خود را در منطقه و دنیا حفظ کند و پیوسته از نیروهای متخصص بهره بگیرد تا در راستای اهداف خود دستاوردهای بیشتری را داشته باشد.

استاندار مرکزی توضیح داد: پزشکی قانونی در استان مرکزی با کمبود فضای فیزیکی روبرو است، بنابراین می طلبد که توجه ویژه به این موضوع گردد، البته طی یک مصوبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مقرر گردیده در اولین فرصت یک ساختمان مناسب تر در اختیار پزشکی قانونی استان قرار گیرد تا بتواند عملکرد بهتری در حوزه اهداف و وظایف خود داشته باشد.

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود گفت: استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است که کمترین نرخ بیکاری را در کشور به خود اختصاص داده و سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد. همچنین در کنار صنعت و تجارت این استان در حوزه کشاورزی نیز رتبه مطلوبی را در کشور به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 188

به "عملکرد تخصصی پزشکی قانونی در حوزه های مختلف حائز اهمیت است" امتیاز دهید

1 کاربر به "عملکرد تخصصی پزشکی قانونی در حوزه های مختلف حائز اهمیت است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد تخصصی پزشکی قانونی در حوزه های مختلف حائز اهمیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید