ضرورت مقرون به صرفه سازی سفر برای استفاده بیشتر مردم از موقعیت های گردشگری

به گزارش باتسک، مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی گفت: با مقرون به صرفه کردن سفر، اقشار مختلف مردم می توانند بیشتر از موقعیت های گردشگری استفاده نمایند.

ضرورت مقرون به صرفه سازی سفر برای استفاده بیشتر مردم از موقعیت های گردشگری

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از رشت، محمدرضا پوینده، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در حاشیه بازدید از هتل جهانگردی لاهیجان گفت: صنعت توریستی به اسم سومین صنعت پرسود جهان ارزآوری بالایی دارد و 10 درصد اشتغال جهان را به خود اختصاص داده است.

او با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا کشور های پیشرفته جهان هم که میلیون ها توریست را به خود جذب می کردند، دچار چالش جدی در حوزه توریستی شدند، اضافه نمود: 8 میلیون و 600 هزار توریست خارجی 2 سال قبل وارد ایران شدند، اما متأسفانه این آمار در ایام شیوع کرونا، بسیار کاهش یافته است.

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی ادامه داد: از اول آبان قرار است دولت ورود توریستان خارجی به کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، قوانین سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران را دوباره مطرح نموده و مردم ایران هم بتوانند با رعایت این دستورالعمل ها و قوانین به دیگر کشور ها سفر نمایند.

پوینده با بیان اینکه امیدواریم شاهد رونق توریستی داخلی و خارجی در ایران باشیم، توضیح داد: صنعت توریستی صنعت پاکی است و دولت در سطح داخلی و خارجی باید سیاست های خود را برای مقرون به صرفه سازی سفر به نوعی تنظیم کند که اقشار مختلف مردم بتوانند از موقعیت های توریستی استفاده نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2433

به "ضرورت مقرون به صرفه سازی سفر برای استفاده بیشتر مردم از موقعیت های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت مقرون به صرفه سازی سفر برای استفاده بیشتر مردم از موقعیت های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید