ساختمان نیمه کاره، میراث به جا مانده برای دوچرخه سواری

به گزارش باتسک، در حالی که عنوان شده بود ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری دهه فجر سال 99 افتتاح می گردد نه تنها این کار صورت نگرفته بلکه ساختمان نیمه کاره مانده است.

ساختمان نیمه کاره، میراث به جا مانده برای دوچرخه سواری

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته سه طبقه فدراسیون دوچرخه سواری فروخته شد تا در مجموعه آزادی صاحب ساختمان مستقل و بزرگی گردد.

مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزیر ورزش دوم بهمن سال98 کلنگ ساخت ساختمان را زد و نکته جالب این است که همان موقع در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد که پروژه ساختمان یک ساله است و سال آینده یعنی سال 99 هم زمان به با دهه فجر افتتاح می گردد. مساله دیگر این است که او خاطرنشان کرد تامین اعتبارات لازم برای انجام این کار هم شده است.

اکنون بهمن ماه رو به خاتمه است و نه تنها خبری از افتتاح ساختمان نیست بلکه ساختمان نیمه کاره به حال خود رها شده است.

مساله دیگر این است که چگونه تامین اعتبارات صورت گرفته بود که اکنون پولی برای اتمام ساختمان وجود ندارد.

اگر علی نژاد آن موقع این حرف ها را براساس گفته های رییس پیشین فدراسیون مطرح نموده بود که اکنون باید از رییس پیشین فدراسیون سوال نمایند چرا تعهدات انجام نشد و پیش از خاتمه دوره ریاستش، پروژه ای که خودش شروع کرد را نتوانست به خاتمه برساند. مگر قرار نبود این ساختمان میراثی برای دوچرخه سواری باشد پس چرا اکنون نه تنها فدراسیون بدون جا و مکان است بلکه یک ساختمان نیمه کاره هم روی دست دوچرخه سواری باقی مانده است.

از طرفی با توجه به افزایش قیمت مصالح چه کسی قرار است مسوولیت تامین هزینه های باقی مانده و تکمیل ساختمان را برعهده بگیرد؟

جدا از بحث اتمام ساختمان، تامین وسایل داخل آن هم احتیاج به هزینه دارد؛ هزینه تامین وسایل اداری آن از کجا قرار است تامین گردد؟

وزارت ورزش هم به جای این که از رییس پیشین فدراسیون بخواهد ابتدا تکلیف پروژه ای که نیمه کاره مانده را به خاتمه برساند به سرعت یک سمت جدید به او در وزارت ورزش داد.

دوچرخه سواران سال های اخیر به خاطر کمبود منابع اقتصادی و تجهزات به روز در مسابقات بین المللی مناسبی شرکت ننموده است به طوری که سال ها است رنگ قهرمانی دنیا با وجود داشتن سهمیه را به خود ندیده است. در این شرایط یک خرج دیگر اضافه شده است بدون این که کسی مسوولیت آن را بپذیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2092

به "ساختمان نیمه کاره، میراث به جا مانده برای دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان نیمه کاره، میراث به جا مانده برای دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید