رئیس جمهوری آلمان: دنیا پساکرونا، دنیای دیگری است

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهوری آلمان در اظهارتی گفت: همه گیری کرونا جنگ نیست. در این بحران، ملت ها در برابر ملت ها و نظامیان در برابر نظامیان قرار ندارند بلکه این چالش، آزمونی برای معین عیار انسانیت است.

رئیس جمهوری آلمان: دنیا پساکرونا، دنیای دیگری است

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

وی اضافه کرد: آلمان نمی تواند از این بحران، قدرتمند و سالم خارج گردد وقتی همسایگان ما قدرتمند و سالم از آن بیرون نیایند. در حالی که 30 سال از اتحاد دو آلمان و 75 سال از انتها جنگ جهانی دوم سپری شده است، ما نه تنها دعوت به همبستگی می کنیم بلکه خود را به آن متعهد نیز می دانیم!

لازم به ذکر است اظهارات اشتاین مایر پاسخی است به اتهامات اسپانیا و ایتالیا مبنی بر کم کاری و عدم همبستگی اتحادیه اروپا در مواجهه با بحران کرونا حال آنکه امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه نیز پیشتر بحران کرونا را به جنگ تشبیه نموده بود.

اشتاین مایر همچنین در ادامه اظهارات خود به طور ضمنی گفت نباید انتظار حل این بحران را در کوتاه مدت داشته باشیم. وی در این باره اضافه کرد: همگان دلتنگ بازگشت به زندگی عادی هستند اما این امر به معنای بازگشت سریع به زندگی روزمره و عادات گذشته نیست.

وی در نهایت گفت: دنیای پس از کرونا، دنیای دیگری خواهد بود و خردمندی، عقلانیت و مسئولیت پذیری تنها اقدام درست در مواجهه با بیماری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1455

به "رئیس جمهوری آلمان: دنیا پساکرونا، دنیای دیگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری آلمان: دنیا پساکرونا، دنیای دیگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید