دو فرد مبتلا به کرونا در سیریک در سفر خارج از کشور بودند

به گزارش باتسک، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دو مورد ابتلای به کرونا در شهرستان سیریک ثبت شده که هر دو مورد در سفر خارج از کشور بودند و در روزهای گذشته وارد این شهرستان شدند.

دو فرد مبتلا به کرونا در سیریک در سفر خارج از کشور بودند

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

دکتر محمود حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تا پیش از این موردی از ابتلا به کرونا در سیریک ثبت نشده بود و دو بیمار جدید نیز به محض ورود تحت آزمایش و نمونه برداری قرار گرفتند که نتیجه تست کرونای آنها مثبت بوده و به مدت دو هفته در قرنطینه خواهند بود.

وی در مورد جدیدترین آمار ابتلای به کرونا در هرمزگان گفت: تا روز 22 اردیبهشت ماه یک هزار و 371 نفر در استان مبتلا به کرونا شدند که از این شمار 30 نفر جان خود را از دست دادند.

وی بیان داشت: متاسفانه با وجود هشدارهای بسیار مبنی بر رعایت الزام های بهداشتی از سوی مردم و اصناف، هنوز بعضی ها نسبت به این مسایل کم توجه هستند که این خود مانعی عظیم در قطع زنجیره انتقال کرونا است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توضیح داد: در 24 ساعت گذشته 59 مورد مثبت کرونا در هرمزگان ثبت شده که بیشترین آن مربوط به بندرعباس با 47 مورد است.

این مقام مسوول یاد آور شد: نیمی از بیماران جدید شناسایی شده بدون علائم هستند که همین امر باعث انتقال بیشتر بیماری به اطرافیان می گردد و مردم باید با جدیت مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهند.

حسین پور ابراز داشت: نظارت ها بر واحدهای صنفی شدت یافته و در مدت 48 ساعت گذشته 268 مورد اخطار صادر شده و 11 واحد متخلف نیز پلمپ شدند.

شهرستان سیریک با کمترین بیمارکرونا در 170کیلومتریش شرق مرکز هرمزگانواقع شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1578

به "دو فرد مبتلا به کرونا در سیریک در سفر خارج از کشور بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو فرد مبتلا به کرونا در سیریک در سفر خارج از کشور بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید