تور ارزان استرالیا: کاهش ابتلای روزانه به کرونا در استرالیا، دستیابی به هدف واکسیناسیون گسترده در استان های بزرگ

به گزارش باتسک، استرالیا امروز (یکشنبه) با ثبت 1220 مورد روزانه و بومی ابتلا به کووید19، کمترین تعداد موارد ابتلای روزانه به این بیماری را طی هفته های اخیر به ثبت رسانده است.

تور ارزان استرالیا: کاهش ابتلای روزانه به کرونا در استرالیا، دستیابی به هدف واکسیناسیون گسترده در استان های بزرگ

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، استان نیو ساوت ولز استرالیا کمترین تعداد موارد بومی ابتلا به کووید19 را طی سه ماه گذشته به ثبت رسانده است.

بعلاوه بر اساس آمارهای رسمی، استان ویکتوریا نیز به هدف واکسیناسیون 80 درصدی افراد جامعه دست یافته است.

بنابر گزارش شینهوا، ویکتوریا، دومین استان بزرگ استرالیا، سومین (استان) در این کشور است که 80 درصد از جمعیت 16 سال به بالا را به طور کامل واکسینه نموده است.

بازگشایی مرزهای بین المللی استرالیا برای واکسینه شده های کووید19

بعلاوه مقامات استرالیا اعلام نموده اند که محدودیت سفرهای بین المللی از نیوزیلند به این کشور که به علت شیوع کووید19 اعمال شده بود از روز دوشنبه لغو خواهد شد.

استرالیا برای اولین بار از مارس 2020 برای بازگشایی بخشی از مرزهای بین المللی خود آماده است.

بر اساس گزارش ها، شهروندان استرالیایی و ساکنان دائمی شهرهای نیوساوت ولز، ویکتوریا و کانبرا، مرکز این کشور که واکسینه شده اند می توانند از روز دوشنبه بدون احتیاج به سپری کردن معافیت ها و یک دوره قرنطینه پس از بازگشت به وطن، با پروازهای بین المللی جابجا شوند. با این حال تنها گردشگران نیوزیلندی، کشور همسایه استرالیا در صورت واکسینه بودن اجازه ورود به این کشور را دارند.

کشور استرالیا در شروع همه گیری کووید19 مرزهای خود را بست و تنها به تعداد محدودی از شهروندان و مقیمان دائمی این کشور مشروط بر گذراندن یک دوره قرنطینه 14 روزه در یک هتل با هزینه شخصی، اجازه بازگشت از کشورهای خارجی را داد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسیا نیوز دی، بر اساس آمارهای رسمی، بیش از 80 درصد از افراد 16 ساله و بالاتر در نیوساوت ولز، ویکتوریا و کانبرا به طور کامل واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2659

به "تور ارزان استرالیا: کاهش ابتلای روزانه به کرونا در استرالیا، دستیابی به هدف واکسیناسیون گسترده در استان های بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: کاهش ابتلای روزانه به کرونا در استرالیا، دستیابی به هدف واکسیناسیون گسترده در استان های بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید