دعوت از رسانه های چینی برای معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین

به گزارش باتسک، نشست شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین و معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

دعوت از رسانه های چینی برای معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست که دیروز چهارشنبه 27 شهریور 98، به دعوت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین و با حضور سیدامین صانعی، معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید، موضوعات مختلف مرتبط با وظایف و فعالیت های روابط عمومی ها و عملکرد شش ماهه روابط عمومی اداره کل استان قزوین مورد آنالیز نهاده شد.

در این نشست موضوعات مختلف از جمله بودجه یک درصدی هزینه بند چ، فعالیت در ستاد تبلیغات فضای مجازی، تقویت تعامل ادارات کل با مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، توانمندسازی روابط عمومی های ادارات کل و گسترش فعالیت های رسانه ای با حضور معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی از نزدیک آنالیز شد.

در این نشست با توجه به لغو ویزا با اتباع چینی و نیز برنامه ریزی برای جذب گردشگران چینی به عنوان یکی از کشورهای هدف، به پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین، مقرر شد از تعدادی از خبرنگاران و رسانه های چینی برای سفر به قزوین و معرفی ظرفیت های گردشگری این استان، دعوت به عمل آید.

در سفر رسانه های چینی به استان قزوین، ظرفیت های گردشگری و نیز جاذبه های فرهنگی و تاریخی این استان به عنوان نزدیک ترین مقصد سفر به پایتخت معرفی خواهد شد.

سیدامین صانعی معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درخصوص این نشست گفت: این نشست با هدف توانمندسازی هرچه بیشتر روابط عمومی ها و نیز آنالیز گزارش عملکرد شش ماهه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی قزوین به دعوت اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین برگزار گردید.

او اضافه نمود: در این نشست موارد بسیار خوب و سازنده ای مطرح شد که مورد استقبال اعضای نشست نهاده شد و مقرر شد برنامه ریزی هایی برای اجرایی شدن این برنامه ها از سوی اعضای شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی قزوین صورت گیرد.

صانعی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این نشست ها در سایر استان های کشور نیز با حضور دکتر علیرضا بای رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 671

به "دعوت از رسانه های چینی برای معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از رسانه های چینی برای معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید