خزانه دار فدراسیون فوتبال: برای قهرمانی در آسیا باید مشکلات مالی رفع گردد

به گزارش باتسک، خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که بخواهیم انتظارات مردم و مسئولان را برآورده کنیم باید مشکلات مالی چه از طریق فیفا و چه از طریق بانک مرکزی مرتفع گردد.

خزانه دار فدراسیون فوتبال: برای قهرمانی در آسیا باید مشکلات مالی رفع گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمانی بیان کرد: با توجه به اینکه منابع درآمدی فدراسیون با نبود حق پخش، تنها قرارداد اسپانسری و تبلیغات محیطی است و فدراسیون در حال حاضر با شرکت فناپ که یکی از شرکت های زیرمجموعه بانک پاسارگاد قرارداد دارد که متاسفانه این شرکت به تعهدات حود عمل نکرده و این موضوع باعث اختلاف در روند آماده سازی تیم های ملی گردیده است به گونه ای که فدراسیون مجبور به لغو مسابقات تدارکاتی و اردوهای داخلی و برون مرزی خواهد شد. دیدار تیم های فوتسال ایران - برزیل لغو شد

وی گفت: با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز جام ملت های 2019- امارات در صورت عدم تامین اعتبار لازم شرایط آماده سازی به خصوص نسبت به وضعیت رقبای حاضر در جام ملت ها بسیار متفاوت و سخت تر خواهد بود. فراموش نکنیم همین شرایط سخت برای تیم های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز وجود دارد.

سلیمانی اضافه نمود: در صورتی که بخواهیم انتظارات مردم و مسئولان را برآورده کنیم علی الخصوص قهرمانی و کسب نتیجه قابل قبول در آسیا باید مشکلات مالی چه از طریق فیفا و چه از طریق بانک مرکزی و غیره مرتفع گردد.

خزانه دار فدراسیون اعلام نمود: فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به انتقال درآمدهای خود از فیفا نگردیده است و هیچگونه کمکی از نهادی دیگر بابت تیم ملی نداشته است. امیدواریم بتوانیم حداقل ارز مورد احتیاج خود را به قیمت مصوب از دولت دریافت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 124

به "خزانه دار فدراسیون فوتبال: برای قهرمانی در آسیا باید مشکلات مالی رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزانه دار فدراسیون فوتبال: برای قهرمانی در آسیا باید مشکلات مالی رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید