خبرنگاران کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش باتسک، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت سه بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تا به امروز به یک هزار و 568 نفر رسید.

خبرنگاران کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

دکتر محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: همچنین با شناسایی 18 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در استان به 10 هزار و 789 نفر رسیده است.

وی بیان نمود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 457 مورد بوده است که 45 نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در عین حال هم اینک 14 بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و شرایط جسمی 25 بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری با بیان اینکه موج چهارم شیوع ویروس کرونا در حال شکل گیری است از شهروندان خواست با رعایت اصول بهداشتی در جلوگیری از این موج کادر بهداشت و درمان استان همدان را کمک دهند.

وی درباره آخرین شرایط بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز) در بیمارستان های اسدآباد 387، بهار 633، تویسرکان 687، رزن 474، درگزین 203، فامنین 195 و کبودراهنگ 693 نفر است.

وی اضافه نمود: همچنین یک هزار و 949 نفر در ملایر، یک هزار و 213 نفر در نهاوند و چهارهزار و 73 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، 10 شهرستان استان همدان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2153

به "خبرنگاران کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید