خبرنگاران نمایشگاه شانگهای فرصت مطلوبی برای گسترش بازار چین است

به گزارش باتسک، پکن- خبرنگاران- رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای اظهار کرد این نمایشگاه فرصت مطلوبی برای گسترش بازار چین است.

خبرنگاران نمایشگاه شانگهای فرصت مطلوبی برای گسترش بازار چین است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، مجیدرضا حریری روز چهارشنبه در گفت و گو با رادیو و تلویزیون مرکزی چین گفت: ایران برای دومین بار در این نمایشگاه شرکت خواهد نمود و برگزاری این نمایشگاه نه تنها فرصت عظیمی در اختیار موسسات دنیا از جمله موسسات ایرانی برای گسترش بازار چین قرار داده بلکه در شرایط کنونی مبارزه با اپیدمی کرونا، انگیزه بیشتری برای توسعه اقتصاد دنیا خواهد بود.

او با اشاره به اینکه ایران از سال گذشته با اعزام هیات نماینده در نمایشگاه بین المللی واردات چین شرکت کرد، اضافه کرد: موسسات ایرانی برای حضور در این دوره نمایشگاه تمایل بسیار دارند و همه موسسات ایرانی که سال گذشته شرکت نموده بودند سال جاری نیز ثبت نام نموده اند چرا که واقعا فرصت مطلوبی برای گسترش بازار چین از طرف موسسات دنیای از جمله موسسات ایرانی است.

به گفته وی در سال گذشته 15 موسسه ایرانی با تاسیس 20 غرفه در این نمایشگاه شرکت کردند و امیدواریم پس از خاتمه همه گیری کرونا، بیشتر موسسات ایرانی بتوانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

در سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای، 28 شرکت ایرانی حضور دارند که نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی نشان می دهد. سال جاری شرکت های ایرانی در چهار بخش فناوری و شرکت های دانش بنیان، فرش و صنایع دستی، خشکبار و مواد غذایی و فرهنگی شرکت نموده اند.

سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای از تاریخ 5 تا 10 نوامبر 2020 (15 تا 20 آبان) در شهر شانگهای برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1892

به "خبرنگاران نمایشگاه شانگهای فرصت مطلوبی برای گسترش بازار چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه شانگهای فرصت مطلوبی برای گسترش بازار چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید