خبرنگاران سد نهب تاکستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش باتسک، قزوین - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: احداث سد نهب در شهرستان تاکستان به 95 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و امیدواریم در امسال شاهد بهره برداری و افتتاح آن باشیم.

خبرنگاران سد نهب تاکستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علی فرخزاد روز سه شنبه با اعلام این خبر اضافه کرد: این پروژه از جمله طرح های عمرانی مهم استان قزوین است که نقش موثری در تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان تاکستان و پیشگیری از بروز سیلاب های فصلی ایفا می نماید.

وی با اشاره به دیگر طرح های مهم استان، گفت: پروژه دو خطه کردن راه آهن قزوین- تهران، انتقال آب از سد طالقان، احداث جاده قزوین- الموت- تنکابن و تکمیل سد بالاخانلو از دیگر طرح های مهم استان هستند که کوشش می گردد در سال 99 شاهد بهره برداری یا پیشرفت چشمگیری در آنها باشیم.

فرخزاد خاطر نشان کرد: در ایام دهه مبارک فجر سال گذشته نیز 748 طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری نزدیک به هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و آهنگ پیشرفت و آبادانی در سراسر استان قزوین به صدا درآمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خسارات وارده سیل به استان را در فروردین ماه سال گذشته، 240 میلیارد تومان خاطرنشان کرد و گفت:برای جبران این خسارات 141 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد و به 350 نفر از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان که در اثر سیل دچار خسارت شده بودند، یاری بلاعوض شد و به هزار و 435 متقاضی خسارت دیده در بخش کشاورزی نیز تسهیلات کم بهره پرداخت گشت.

فرخزاد اقدامات استان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را کرونا را مثبت ارزیابی نمود و توضیح داد: در آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مقرر گشت، در ضدعفونی کردن مسیرها و فضاهای شهری هماهنگی مطلوب تری صورت گیرد تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کنی و نابودی کامل این ویروس باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1419

به "خبرنگاران سد نهب تاکستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سد نهب تاکستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید