بازسازی آپارتمان: سال آینده زمان شکوفایی مالی و گره گشایی از مسائل مردم خواهد بود، بازسازی منازل زلزله زده با جدیت دنبال می گردد

به گزارش باتسک، خبرگزاری خبرنگاران- معاون مالی رییس جمهوری گفت: سال 1401، در واقع سال شکوفایی مالی و گره گشایی از مسائل معیشتی مردم و محرومیت زدایی از استان هرمزگان و سایر استان های کشور خواهد بود.

بازسازی آپارتمان: سال آینده زمان شکوفایی مالی و گره گشایی از مسائل مردم خواهد بود، بازسازی منازل زلزله زده با جدیت دنبال می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن رضایی پنجشنبه شب در جمع بندی سخنان خود از سفر یک روزه به استان هرمزگان اضافه کرد: امیدواریم همه یاری نمایند که مساله معیشت مردم و محرومیت هایی که در هرمزگان و استان های دیگر هست، هرچه زودتر رفع شد و سال آینده شاهد اتفاق های خوبی برای کشور باشیم.

وی با اشاره به بازدید از اسکله و انبارهای بندر شهید رجایی بیان داشت: هدف ما در دولت سیزدهم این است که حمل کالا را یکسره نموده تا کالاها به صورت مستقیم از کشتی تخلیه و بر روی وسیله حمل نماینده قرار گیرد و به مقصد استان ها ارسال گردد.

معاون مالی رییس جمهوری اظهارداشت: باید اطلاعات کشتی ها بلافاصله قبل از رسیدن به بندرگاه ثبت و وارد سامانه گردد و به محض اینکه وارد بندرگاه شد با کمترین توقف بارها تخلیه و به وسیله ریل و ماشین اقلام به دست مردم برسد.

رضایی بعلاوه بااشاره به سفر اخیر خود به استان خوزستان و بازدید از بندرامام گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری زیر 2 هزار کامیون از این بندر تخلیه و بارگیری می شد اما اکنون روزانه به سه هزار کامیون رسیده است که امیدواریم این مهم در بندرشهید رجایی و مساله کانتینرهای انباشت شده در این بندر نیز بزودی اتفاق بیافتد.

وی بعلاوه در بازدید از مجمتع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) گفت: کشتی سازی بسیار خوب و دارای کارشناسان با تجربه ای بود که کشتی های میانه تا 35 هزار تن را فراوری می نمایند.

معاون مالی رییس جمهوری ادامه داد: تقاضای مسوولان کشتی سازی این بود که این رقم به بالای 70 هزار تن تا 100 هزار تن برسد که برنامه داریم با مشارکت بعضی از کشورهای خارجی بتوانیم کشتی سازی خوبی را در منطقه بوجود بیاوریم.

رضایی بعلاوه در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و طرح توسعه پتروپالایش گفت: کار بسیار بزرگی در کنار ستاره خلیج فارس صورت می گیرد که جای قدردانی دارد.

وی در بازدید از منطقه ها زلزله زده فین هرمزگان نیز اظهارداشت: بنا بر توصیه ریاست جمهوری و پیگیری مصوبه های معاون اول بازدیدی از منطقه ها زلزله زده فین داشتیم که کارهای خوبی در این منطقه اجرا شده و ما آمده ایم که بگوییم دولت در کنار مردم زلزله زده هست و فراموش شان نمی کنیم.

وی در سرانجام در نشست مهم شورای اداری استان هرمزگان که با حضور همه فرمانداران به صورت آنلاین برگزار گردید، شرکت نموده که پیشنهادهای خوبی ارائه شد و این یعنی معلوم است که مدیران استان به صورت کامل بر مسائل و مسائل مسلط بوده و پیشنهادها و نقطه نظرهای استان را از زبان ان ها شنیدم که بعضی باید در داخل استان دنبال گردد و بعضی نیز در تهران در نشست هیات دولت و در قانون بودجه 1401 باید این ها را پیگیری کنیم.

معاون مالی رییس جمهوری در سرانجام با اشاره به نشست با کارآفرینان بخش خصوصی استان هرمگان نیز گفت: در این نشست 2 ساعته مسائل و موانع استان را آنالیز و پیگیری کردیم.

رضایی که صبح امروز به وسیله فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد هرمزگان شده، پس از بازدید از بندر شهید رجایی، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ایزوایکو و شرکت در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ، با بالگرد راهی منطقه ها زلزله زده هرمزگان شد.

معاون مالی رییس جمهوری پس از حضور در منطقه ها زلزله زده ، با مردم منطقه به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل و اقدامات در دست انجام مسوولان برای بازسازی منطقه ها زلزله زده نهاده شد و دستورهای لازم برای سرعت بخشی در رسیدگی به امور زلزله زدگان را صادر کرد.استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مدیران و مسوولان نیز معاون مالی رییس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2692

به "بازسازی آپارتمان: سال آینده زمان شکوفایی مالی و گره گشایی از مسائل مردم خواهد بود، بازسازی منازل زلزله زده با جدیت دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: سال آینده زمان شکوفایی مالی و گره گشایی از مسائل مردم خواهد بود، بازسازی منازل زلزله زده با جدیت دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید