خبرنگاران اعتبار وکالت نامه های معاملاتی خودرو در تعطیلات کرونایی تمدید می گردد

به گزارش باتسک، مشهد- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی خراسان رضوی گفت: اعتبار وکالت نامه های معاملاتی خودرو به میزان تعطیلات کرونایی تمدید می گردد و شهروندان در این خصوص نگران نباشند.

خبرنگاران اعتبار وکالت نامه های معاملاتی خودرو در تعطیلات کرونایی تمدید می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

سرهنگ حمید رضا دهنوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مراکز تعویض پلاک طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، در جریان اجرای طرح محدودیت های کرونایی تعطیل شده اند و این امر نگرانی خریداران وکالتی خودرو را به همراه داشته است.

وی اضافه نمود: به اندازه روزهای تعطیل به اعتبار وکالت نامه های فروش خودرو اضافه نموده می گردد و خریدان پس از تعطیلات کرونایی می توانند نسبت به تعویض پلاک اقدام نمایند.

رییس پلیس هدایت و رانندگی خراسان رضوی گفت: نوبت هی خدمات دهی در مراکز تعویض پلاک در مشهد فقط به صورت اینترنتی انجام می گردد و پس از سرانجام محدودیت ها، متقاضیان باید نسبت به نوبت گیری اینترنتی اقدام نمایند.

دهنوی اضافه نمود: هفته جاری نیز طرح منع تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار بامداد، از دیروز در چهار شهر مشهد، قوچان، خلیل آباد و سبزوار که شرایط قرمز کرونایی دارند و شهر نیشابور با شرایط نارنجی بالای 200 هزار نفر جمعیت ادامه می یابد.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار صبح روز بعد و تعطیلی مراکز تعویض پلاک همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی شروع شده است.

بر اساس آخرین آمار رسمی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 294 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 50 هزار و 310 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1955

به "خبرنگاران اعتبار وکالت نامه های معاملاتی خودرو در تعطیلات کرونایی تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتبار وکالت نامه های معاملاتی خودرو در تعطیلات کرونایی تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید