خبرنگاران آغاز به کار 2 نمایشگاه حوزه نفت در شیراز

به گزارش باتسک، شیراز- خبرنگاران- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، همزمان با نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز گشایش یافت.

خبرنگاران آغاز به کار 2 نمایشگاه حوزه نفت در شیراز

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان فارس، عصر دوشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه ها گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در سالن حافظ و در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع به معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود می پردازند.

سید محمود موسوی اضافه نمود: به دلیل شرایط موجود و با اجرای فاصله گذاری اجتماعی، 80 شرکت فعال در حوزه صنعت نفت از سراسر نقاط کشور از جمله تهران، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، البرز، بوشهر و فارس در این نمایشگاه حضور دارند.

وی، زمینه فعالیت غرفه داران را انواع فرآورده های نفتی، انواع مواد آب بندی و روانکاری، شیرآلات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تامین قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی، تولید، بسته بندی و صادرات انواع قیر، اتصالات مکانیزه و قطعات پیچیده صنعتی کامپوزیتی، لوله و اتصالات، عایق های حرارتی و صوتی پشم شیشه و عایق رطوبتی ایزوگام، طراحی و ساخت مخازن ذخیره و تحت فشار برشمرد.

موسوی، با بیان اینکه کارشناسان، متخصصان و تولید کنندگان فعال در حوزه صنعت نفت از این نمایشگاه به صورت تخصصی بازدید می کنند، گفت: چند هیات در قالب تور صنعتی از استان های البرز، بوشهر و یزد، همچنین چهار هیات بازدیدکننده خارجی از کشورهای عمان، سوریه، افغانستان و پاکستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سالن های این نمایشگاه، روزانه قبل از شروع به کار غرفه داران و در هنگام برگزاری این نمایشگاه بر اساس دستورالعمل های بهداشتی گندزدایی می شود و با توجه به فراهم شدن مواد ضدعفونی کننده و محل هایی برای شست و شوی دست ها در تمام سالن ها، مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

موسوی، در بخش دیگری از مطالب خود گفت: استان فارس به سبب وجود امکانات صنعتی، تولیدی، پالایش و منابع نفتی و گازی فراوان از قطب های مهم گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی کشور محسوب می شود و از همین رو برگزاری این 2 نمایشگاه، با توجه به نامگذاری سال 1399 به نام سال جهش تولید، موجب پیشرفت و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی و همچنین هم افزایی بیشتر بخش های دولتی و خصوصی خواهد شد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت، تا پنجم تیرماه 99 از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1674

به "خبرنگاران آغاز به کار 2 نمایشگاه حوزه نفت در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آغاز به کار 2 نمایشگاه حوزه نفت در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید