حمایت رئیس جمهور برزیل از پیروزی ترامپ

به گزارش باتسک، رئیس جمهور برزیل از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نموده است.

حمایت رئیس جمهور برزیل از پیروزی ترامپ

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل چهارشنبه از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده حمایت کرد ولی از اظهارنظر درباره پیروز نهایی انتخابات آمریکا خودداری نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش رئیس جمهور برزیل گفت: جو بایدن نامزد دموکرات در صورت پیروزی در انتخابات در مسائلی مثل جنگل های آمازون دخالت خواهد نمود.

وی در جمع طرفدارانش اضافه کرد: شما موضع من را می دانید، این روشن است... من سیاست خوبی با ترامپ دارم، امیدوارم او مجددا انتخاب گردد. نامزد دموکرات تا به امروز دو بار درباره موضوع آمازون صحبت نموده است. آیا این چیزی است که شما در برزیل به دنبال آن هستید؟ دخالت از خارج؟

بولسونارو که به خاطر سیاست های پوپولیستی در برزیل شناخته شده است، سعی زیادی نموده است تا خودش را شبیه ترامپ در عرصه سیاست معرفی کند.

ترامپ به طور کامل روابط آمریکا و برزیل را مطابق میل دولت فعلی برازیلیا پیش نبرده است ولی از نظر ایدئولوژیک حامی و متحد بولسونارو به شمار می رود.

اگر بایدن پیروز نهایی انتخابات گردد، احتمالا مسائل حقوق بشری و محیط زیستی را در اولویت روابط آمریکا برزیل قرار خواهد داد و این مساله به ضرر روابط دو کشور و همکاری های مالی و تجاری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1838

به "حمایت رئیس جمهور برزیل از پیروزی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت رئیس جمهور برزیل از پیروزی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید