جلالی: ناراحتم که با یک غفلت پیروزی را از دست دادیم، از فراهانی گلایه دارم، او باید تیم را نجات می داد

به گزارش باتسک، مجید جلالی، سرمربی گل گهر سیرجان از اینکه تیمش پیروزی مقابل تراکتور را در لحظات پایانی مسابقه از دست داده است، ابراز تأسف کرد.

جلالی: ناراحتم که با یک غفلت پیروزی را از دست دادیم، از فراهانی گلایه دارم، او باید تیم را نجات می داد

به گزارش خبرنگاران از سیرجان, مجید جلالی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل تراکتور, گفت: واقعاً از اینکه نتوانستیم در چند دقیقه آخر پیروزی مان را حفظ کنیم، ناراحت هستم.

وی ادامه داد: من از سیری که در کارمان می بینم راضی هستم و امیدوارم در این راه گل هایی که به ثمر می رسانیم حفظ کنیم تا ان شاءالله بتوانیم موقعیت مان را در جدول ارتقا ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر اضافه نمود: ما آن زمانی که گل زدیم سه تعویض مان را انجام داده بودیم و به یونس شاکری گفتم که عقب تر بازی کند. به هرحال بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند، اما نتوانستیم فزونی مان را حفظ کنیم. ما در بازی با سایپا هم روی یک اوت دستی سه امتیاز را از دست دادیم.

جلالی درباره حضور تماشاگران در استادیوم و حمایت شان از تیم گل گهر توضیح داد: من از طرفداران تشکر می کنم. آنها واقعاً از ما حمایت کردند و باعث دلگرمی بازیکنان شدند. بازیکنان ما کم نگذاشتند و بیشتر از آن چیزی که داشتند، زحمت کشیدند. فقط می توانم به طرفداران بگویم که ما با تمام توان و تجربه مان در بازی های به جامانده سعی می کنیم آنها را شادمان کنیم تا سربلند باشند.

وی درباره اینکه گل گهر در بازی های قبلش با چهار مدافع بازی و بهتر عمل نموده بود، گفت: ما کاری که انجام می دهیم براساس احساس نیست. ما بازی تراکتور را بارها دیدیم و تجزیه و تحلیل کردیم. ما برای بازی با تراکتور استراتژی قوی داشتیم و براساس آن چیزی که برای این بازی طراحی نموده بودیم، حق مان بود که ببریم. ناراحتم که با یک غفلت پیروزی را از دست دادیم. حتی من از میلاد فراهانی هم گله مند هستم. یک دروازه بان باید در دقایق انتهای تیم را نجات بدهد. چیزی به انتها بازی نمانده بود و ما هم همه راه ها را بسته بودیم. من باید از فردا بازی صنعت نفت را بررسی کنم تا ببینم که با چه سیستمی بهتر است که مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی گل گهر درباره عدم حضور امین پورعلی در ترکیب اصلی این تیم برای بازی برابر تراکتور گفت: پورعلی حضور خوبی داشته است، اما امروز در ترکیب اصلی می توانست جای چه کسی را بگیرد؟ محمودآبادی هم خوب بازی می نماید و ما هر بازیکنی را که در ترکیب می گذاریم براساس محاسبه است و در طول تمرینات نفرات را جابه جا می کنیم.

جلالی در خصوص قضاوت داور ملاقات گل گهر - تراکتور هم گفت: داوری بازی خوب بود.

وی در انتها درباره تعویض بهنام برزای توضیح داد: برزای مصدوم نشد. تعویض او در امتداد استراتژی بود که داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1236

به "جلالی: ناراحتم که با یک غفلت پیروزی را از دست دادیم، از فراهانی گلایه دارم، او باید تیم را نجات می داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: ناراحتم که با یک غفلت پیروزی را از دست دادیم، از فراهانی گلایه دارم، او باید تیم را نجات می داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید