تارتار: گل گهر در زمین فوتبال تیم سوم جدول است

به گزارش باتسک، گروه استان ها سرمربی تیم ذوب آهن گفت:گل گهر در زمین فوتبال تیم سوم جدول است، هرچند رای کمیته انضباطی جایگاه این تیم را پایین تر آورده ولی ما فردا مقابل تیم سوم جدول بازی داریم و این کار را برای ما سخت می نماید.

تارتار: گل گهر در زمین فوتبال تیم سوم جدول است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش اصفهان مقابل گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: به امیر قلعه نویی و تیمش خوش آمد می گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. قلعه نویی برای ذوب آهن زحمات زیادی کشیده است و برای ایشان به جز بازی فردا، آرزوی موفقیت دارم. گل گهر در زمین فوتبال تیم سوم جدول است، هرچند رای کمیته انضباطی جایگاه این تیم را پایین تر آورده اما در زمین فوتبال گل گهر تیم سوم جدول و قابل احترامی است. ما فردا مقابل تیم سوم جدول بازی داریم و این کار را برای ما سخت می نماید.

وی توضیح داد: بازی فردا می تواند برای ما بسیار سخت باشد اما با توجه به آنکه میزبان هستیم و هفته گذشته هم علی رغم تمام شایستگی هایمان شکست خوردیم، باید بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم و 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ذوب آهن اعلام کرد: بازی فردا آخرین بازی ما در نیم فصل نخست است و بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت، در واقع بازی برگشت محسوب می گردد و به همین دلیل دوست داریم که نیم فصل نخست را با یک امتیاز خوب و جایگاه مناسب در جدول به اتمام برسانیم.

وی درباره شرایط فعلی تیمش اضافه کرد: ما بازیکنان مان را برای بازی فردا توجیه نموده ایم و در این مدت زمان کمی که در اختیار داشتیم، کوشش کردیم روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کنیم و امیدوارم فردا با تمرکز بالایی بازی کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

تارتار درخصوص تعداد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا، گفت: خوشبختانه فردا بازیکن مصدومی نداریم اما محمد قریشی محروم است و در بازی فردا حضور ندارد.

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای رساندن ذوب آهن به ثبات در نتیجه گیری در نظر گرفته است، گفت: فعلاً تمام تمرکز ما روی چند بازی آینده در لیگ و جام حذفی است. اما بعد از آن باید روی جابجایی تمرکز کنیم و احتیاج داریم تا 4 یا 5 بازیکن باکیفیت به تیم اضافه شوند. باید در تیم تغییراتی را ایجاد کنیم تا دچار این مسائل نشویم. فراز و نشیب ما در نیم فصل نخست با در نظر گرفتن تغییرات زیادی که داشتیم، طبیعی بود اما خوشبختانه باز هم شرایط بدی نداریم و اگر بتوانیم در 2 بازی آینده امتیازات لازم را جمع کنیم، می توانیم با فراغ بال به تعطیلات نیم فصل برویم.

تارتار در خاتمه اضافه کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم، قطعاً با وجود تیم خوب گل گهر و کادر فنی مجربش این اتفاق دور از دسترس نیست. زمین استادیوم فولادشهر تا حدودی شرایط مساعدی ندارد و امیدوارم کیفیت زمین اجازه دهد که فردا شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

نتهای پیغام، 170، س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2694

به "تارتار: گل گهر در زمین فوتبال تیم سوم جدول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: گل گهر در زمین فوتبال تیم سوم جدول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید