آل نعمه: انتظار داشتم الغرافه هجومی بازی کند، فولاد بدشانس بود

به گزارش باتسک، بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاگردان نکونام در ملاقات مقابل الغرافه بدشانس بودند.

آل نعمه: انتظار داشتم الغرافه هجومی بازی کند، فولاد بدشانس بود

احمد آل نعمه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد نخستین بازی فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر گفت: بازی خیلی جانداری نبود و دو تیم محتاطانه بازی می کردند. شاید علتش این بود که شناخت کافی از هم نداشتند. با شناختی که از استراماچونی در زمان حضورش در استقلال داشتیم انتظار می رفت الغرافه هجومی بازی کند ولی این تیم از دقیقه اول تا 90 با احتیاط فوتبال بازی می کرد.

وی ادامه داد: استراماچونی بیشتر در پی ضدحمله بود که فولاد با یک بازی منطقی، فرصت آنچنانی به الغرافه نداد. به علت اینکه خط هافبک فولاد خوب بازی نمی کرد در نیمه اول نمایش خوبی نداشت. بازیکنان میانی فولاد در نیمه اول خیلی در جریان بازی نبودند، به همین علت مهاجمان نتوانستند مقابل دروازه حریف صاحب توپ و موقعیت شوند.

بازیکن پیشین فولاد عنوان نمود: در نیمه دوم شرایط فرق کرد و موتور فولاد روشن شد. دیدیم که تیم نکونام صاحب چند موقعیت صددرصد گل شد که با بدشانسی تبدیل به گل نشد، اگر کمی دقت می کردند الان 3 امتیاز را کسب نموده بودند. برای فولاد در بازی های آینده آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در بازی دوم به پیروزی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2683

به "آل نعمه: انتظار داشتم الغرافه هجومی بازی کند، فولاد بدشانس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل نعمه: انتظار داشتم الغرافه هجومی بازی کند، فولاد بدشانس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید