مبادا اهواز مثل اروپا گردد ، اطلاعات ما از فولاد مربوط به 90 روز پیش است

به گزارش باتسک، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه باعث نگرانیست اخبار و اطلاعاتی است که از دیدارهای برگزار شده در اروپا پیرامون مصدومیت های بازیکنان به دستمان رسیده است.

مبادا اهواز مثل اروپا گردد ، اطلاعات ما از فولاد مربوط به 90 روز پیش است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

گروه ورزشی خبرنگاران، در آستانه آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر دغدغه اعضای کادر فنی تیم استقلال بیش از هر چیز آسیب دیدگی بازیکنان و عدم ابتلای فوتبالیست های شان به بیماری کرونا در شهرهایی با شرایط قرمز است.

صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در مصاحبه با دانشجو، عنوان نمود با توجه به فاصله سه ماهه از آخرین بازی تیم فولاد تا به امروز، بیش از هر چیز روی کارهای تاکتیکی استقلال برای رویارویی با این حریف خوزستانی تکیه نموده اند. او همچنین درباره مسائل دیگر مربوط به بازی حساس فردای استقلال نیز صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای مصطفوی! برای بازی مقابل فولاد خوزستان آماده هستید؟

- بله! این بازی قرار است در گرمای شدید این روزهای اهواز برگزار گردد که البته یک موضوع دیگر هم این مسابقه را حساس تر می نماید.

* چه موضوعی؟

- این که مدتی است استان خوزستان به لحاظ کرونا در شرایط قرمز قرار گرفته و این موضوع ریسک بالای ابتلا به بیماری را بیشتر می نماید. این موضوع به اضافه ریسک بالای آسیب دیدگی به خاطر گرما و دور بودن طولانی مدت فوتبالیست ها از مسابقات رسمی شرایط را به نوعی ویژه و خاص نموده است.

* چه برنامه ای برای این مسائل در نظر گرفته اید؟

- به هر حال تمهیدات لازم را برای این دو موضوع اندیشیده ایم و کادر مدیریتی، کادر پزشکی و کادر فنی در کوشش بوده اند که ریسک خطر ابتلا به بیماری کرونا و آسیب دیدگی بین بازیکنان را به حداقل برسانند اما بازم چیزی تعیین نیست.

* در این چند روز اخیر مصدوم هم زیاد داشتید؟

- در رابطه با شرایط مصدومان باید کادر پزشکی صحبت نمایند. فقط ما امیدواریم که این دوستان در اسرع وقت به تمرینات گروهی برگردند.

* کدام یک از مصدومان و یا بازیکنان ناآماده را با خودتان به اهواز نمی برید؟

- غیر از مرتضی تبریزی و رضا آذری که قطعاً حضورشان تا مدت ها در تمرینات و مسابقات منتفی است، هنوز تصمیم جدی در رابطه با این سایر مصدومان گرفته نشده و قرار است امروز تیم با بهترین نفرات و در بهترین شرایط راهی اهواز گردد.

* از فولاد، حریف فرداشب تان چقدر شناخت دارید؟

- اطلاعاتی که ما از تیم فولاد در اختیار داریم مربوط به اسفند ماه سال گذشته است که چیزی در حدود 90 روز از آن گذشته بنابراین ما بیشتر سعی کردیم در این مدت روی تیم خودمان و کارهای تاکتیکی مان تمرکز کنیم. البته یک سری اطلاعات قدیمی هم از نحوه عملکرد تیم فولاد در دست بود که سعی شده با تلفیقی از هر دو این مسائل تیم را آماده رویارویی با این حریف خوزستانی کنیم.

* پیش بینی تان از بازی چیست؟

- بازی قطعا سخت است! امیدوارم آنچه ما در مسابقات اروپایی و یا در ملاقاتهای محبت آمیز اخیر شاهدش بودیم در لیگ اتفاق نیافتد.

* چه مسئله ای؟

- اینکه هر 5 یا 10 دقیقه یک بار یک بازیکن مصدوم می گردد. ما در ملاقات محبت آمیز مقابل پیکان در همان نیمه اول شاهد مصدومیت سه بازیکن از تیم پیکان بودیم که این موضوع باعث نگرانی می گردد. امیدوارم مسابقات لیگ برتر با حداقل مصدومیت و آسیب بابت کرونا برگزار و در نهایت به خیر و خوشی به خاتمه برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1673

به "مبادا اهواز مثل اروپا گردد ، اطلاعات ما از فولاد مربوط به 90 روز پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبادا اهواز مثل اروپا گردد ، اطلاعات ما از فولاد مربوط به 90 روز پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید