نامجو مطلق: یک ماه دیرتر مسابقات را تمام کنیم چه اتفاقی می افتد؟، مسئولان آسیایی می فهمند که سلامت انسان ها مهم است

به گزارش باتسک، کم کم مصدومان ما به تیم اضافه می شوند واین خبر خوبی است شاید باورتان نشود در چند هفته گذشته واقعا دست مان خالی بود.

نامجو مطلق: یک ماه دیرتر مسابقات را تمام کنیم چه اتفاقی می افتد؟، مسئولان آسیایی می فهمند که سلامت انسان ها مهم است

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

مربی تیم استقلال در مورد عدم لغو بازیها واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق مربی تیم استقلال معتقد است باید بازی های لیگ را به خاطر سلامت بازیکنان و مربیان به تعویق بیاندازیم زیرا در بیشتر کشورهای جهان این اتفاق در حال رخ دادن است اما متاسفانه در ایران سلامت افراد برای مسئولان زیاد مهم نیست.

شکست تلخی را مقابل گل گهر تجربه کردید؟

بازی سختی بود گل گهر تیم بسیار خوبی است آنها کاملا دفاعی در این بازی حاضر شدند و بیشتر به دنبال ضد حملات بودند ما در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم

نبود تماشاگر چقدر در بازیها تاثیر داشته است؟

لذت و زیبایی فوتبال با تماشاگران است حضور تماشاگر و بازیکنان انگیزه خاصی می دهد امیدارم هیچ وقت بازی فوتبال بدون تماشاگر نباشد.

به نظرتان نباید بازیها به دلیل شیوع بیماری کرونا کنسل گردد؟

واقعا برای خود من هم سوال است که چرا که مسئولین اینقدر تاکید دارند که بازی ها سر تایم مورد نظر برگزار گردد فکر هم نمی کنم که درآمدزایی های ما از لیگ ایتالیا بیشتر باشد آنها با این درآمدزایی به دلیل سلامت تماشاگران و عوامل درگیر بازی مسابقات شان را کنسل می نمایند آن وقت در ایران مصر هستیم که بازی ها برگزار گردد.

مصدومان تیم تان هم بهبود یافتنداین به تیم یاری می نماید؟

کم کم مصدومان ما به تیم اضافه می شوند واین خبر خوبی است شاید باورتان نگردد در چند هفته گذشته واقعا دست مان خالی بود.

ایا شرایط دیاباته هم بدتر از قبل شده است؟

متاسفانه دیاباته به دلیل آسیب دیدگی هنوز باید درمان گردد و در کوشش هستیم که او را هر چه زودتر به مسابقات لیگ برسانیم زیرا شیخ از مهره های تاثیرگذار ماست.

هفته سوم لیگ قهرمانان آ سیا هم به تعویق افتاد؟

به هر حال آنها می فهمند که سلامت انسان ها مهم است و نباید به شوخی گرفته گردد دنبال راه حل هستند که کمتر درگیر این بیماری شویم از نظر من ما یک ماه دیرتر مسابقات را تمام کنیم چه اتفاقی می افتد.

خستگی بازیکنان چه قدر روی نتایج تیم تاثیر گذاشته است؟

باید قبول کنیم تیم در یک ماه اخیر پروازهای متعددی داشته و بازیکنان کمی خسته هستند از طرفی دیگر بازیها هم فشرده است و ما بازیکنان اسیب دیده زیادی هم داشتیم .به هرحال تیم با ریکاوری به شرایط خوب گذشته اش باز خواهد گشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1213

به "نامجو مطلق: یک ماه دیرتر مسابقات را تمام کنیم چه اتفاقی می افتد؟، مسئولان آسیایی می فهمند که سلامت انسان ها مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: یک ماه دیرتر مسابقات را تمام کنیم چه اتفاقی می افتد؟، مسئولان آسیایی می فهمند که سلامت انسان ها مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید