جزئیات حمله به نیروی شهرداری بندرعباس ، ضارب پس از حمله متواری شد

به گزارش باتسک، مدیر پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری بندرعباس به تشریح حادثه ضرب و شتم بازرس منطقه یک شهرداری بندرعباس پرداخت.

جزئیات حمله به نیروی شهرداری بندرعباس ، ضارب پس از حمله متواری شد

به گزارش خبرنگاران، مهدی باستین مدیر پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 30 اردیبهشت بازرس منطقه یک این مدیریت مورد ضرب و شتم و از ناحیه سر آسیب دید.

او اضافه نمود: پرسنل این مدیریت طی برنامه کاری خود اقدام به گشت زنی در سطح منطقه داشته و در محله سنگ کن شرقی مورد دیوار کشی و تصرف غیر مجاز را مشاهده کردند.

مدیر پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه جلوگیری از تصرف اراضی ملی جزئی از وظایف مهم این مدیریت است، اضافه نمود: در ادامه عوامل اراضی منطقه یک این مجموعه اقدام به جلوگیری از فعالیت این افراد متخلف یک که در حین انجام وظیفه فردی با شیء سنگین با ضربه به سر بازرس منطقه یک این مجموعه موجب شکستگی سر وی شد که در ادامه این فرد از محل حادثه متواری شد.

باستین با بیان اینکه مصدوم اکنون در بیمارستان خاتم تحت درمان و مراقبت است، افزود: به وسیله واحد حقوقی این مجموعه نسبت به شناسایی این فرد اقدام صورت خواهد گرفت و قطعا اینگونه مسائل باعث می گردد که مدیریت پیشگیری و برطرف تخلفات شهری با جدیت بیشتر از قبل با اینگونه موارد برخورد داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2851

به "جزئیات حمله به نیروی شهرداری بندرعباس ، ضارب پس از حمله متواری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حمله به نیروی شهرداری بندرعباس ، ضارب پس از حمله متواری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید