جاذبه هایی زیبا از پوکت

به گزارش باتسک، جاذبه‌های شهر پوکت (Phuket) در کشور تایلند، یکی پس از دیگری خیره‌کننده هستند. بد نیست بدانید که در بخش جنوبی شهر پوکت، دماغه بسیار زیبایی به نام Promthep وجود دارد که با غروب خورشید تصویری حیرت‌انگیز را به نمایش گذاشته‌اند.

جاذبه هایی زیبا از پوکت

در مرکز شهر  پوکت، فروشگاه های بسیار زیاد و عجیب و غریبی وجود دارند که هر گردشگری با دیدن آنها به وجد می آید. شما علاوه بر خرید کردن از بازار و فروشگاه های این منطقه که به شهر قدیمی پوکت شهرت دارد، می توانید با گرفتن عکس های خاطره انگیزی از معماری بسیار چشم نواز چینی این منطقه تصاویر بسیار زیبایی را ثبت نمایید.

شما می‌توانید در این منطقه که خلیج کاتا نیز در آن قرار دارد به استراحت پرداخته و تنها منتظر غروب خورشید و بوجود آدمن تصویری باورنکردنی باشید. تور نوروزی تایلند می تواند زمان بسیار مناسبی جهت سفر به پوکت و تماشای غروب دلنشین آفتاب در این منطقه باشد.

مهم‎ترین ویژگی شهرهای تایلند برخورداری از سواحل گرم و شنی دلپذیر آن است. شما می توانید برای استراحت به یکی از زیباترین سواحل تایلند که در پوکت واقع شده و پاتونگ نام دارد، مراجعه کنید. در این ساحل که در قسمت غربی شهر پوکت قرار دارد، استراحت گاه های فراوانی وجود دارد که با توجه به امکانات موجود در آنها هیچ گونه کمبودی را احساس نخواهید کرد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور ارزان پوکت همراه شوید.

اگر اهل تماشای تئاتر، سیرک و یا نمایش هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری هم به فانتاسی شو بزنید. در این نمایش با شکوه می توانید از هنرنمایی فیلم های عظیم الجثه و البته زیبای تایلندی لذت ببرید. شاید برای تان جالب باشد اگر بشنوید که خیلی از حرکات ها و کارهایی که در این نمایش سرگرم کننده انجام می شود بدون هماهنگی و تمرین قبلی است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1024

به "جاذبه هایی زیبا از پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی زیبا از پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید