ثبت نام 17 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی درگهان

به گزارش باتسک، 17 تیم برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی درگهان ثبت نام نهایی و حضوری انجام داده اند تا این رقابت ها از فردا (سه شنبه، 17 دی) در جدول مقدماتی شروع گردد.

ثبت نام 17 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی درگهان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره درگهان از فردا (سه شنبه، 17 دی) در شهر درگهان جزیره قشم شروع می گردد. 17 تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام نهایی خود را انجام داده اند که 9 تیم از ایران در بین آن ها قرار دارند و بر اساس رده بندی فدراسیون جهانی، پنج تیم ایران در جدول مقدماتی قرار می گیرند.

12 تیم شامل چهار تیم از ایران، دو تیم از کشورهای ژاپن، جمهوری چک و تیم های قطر، نروژ، لتونی و گامبیا در جدول اصلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. با توجه به این که از جدول مقدماتی چهار تیم به جدول اصلی صعود خواهند کرد و تنها پنج تیم در این جدول قرار دارند، تیم های اول تا سوم بدون مسابقه صعود می نمایند و برای یک سهمیه باقی مانده عصر فردا (سه شنبه، 17 دی) یک مسابقه بین دو تیم ایران برگزار می گردد و برنده به عنوان تیم شانزدهم راهی جدول اصلی خواهد شد.

بنابر این، تیم های ایران 8 (ملکشاهی - منصوری) و ایران 9 (کمی - حسنی) فردا به مصاف یکدیگر می فرایند تا برنده به جدول اصلی صعود کند.

در این رقابت ها دو داور بین المللی از کشور ترکیه به همراه هشت داور ایرانی، مسئولیت قضاوت و نظارت بر بازی ها را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1154

به "ثبت نام 17 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی درگهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 17 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی درگهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید