صعود تایلند به یک چهارم نهایی با پیروزی در ست پنجم

به گزارش باتسک، خبرنگاران: تیم ملی والیبال تایلند با پیروزی مقابل عمان در آخرین روز از دور مقدماتی والیبال قهرمانی آسیا توانست به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله بعدی این رقابت ها راه پیدا کند.

صعود تایلند به یک چهارم نهایی با پیروزی در ست پنجم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تایلندی ها در روز سوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا از ساعت 15 در سالن 12 هزار نفری مقابل عمان قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شوند.

تایلندی ها که برای صعود به مرحله بعدی تنها به دو امتیاز احتیاج داشتند با پیروزی در ست های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 20، 25 بر 11 و 15 بر 10 به عنوان تیم دوم گروه C راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال عمان هم ست های اول و سوم را با امتیازات 27 بر 25 و 25 بر 20 از آن خود کرد تا از این مرحله تنها یک امتیاز به دست آورد.

بر همین اساس تیم ملی تایلند باید خود را برای رقابت با تیم نخست گروه A آماده نمایند و در مقابل عمان به مصاف تیم سوم از همین گروه می رود. تا به اینجا صعود تیم های ایران و چین تایپه از گروه A، قطر و استرالیا از گروه B، کره و تایلند از گروه C و چین از گروه D قطعی شده است.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز آدینه شروع شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 826

به "صعود تایلند به یک چهارم نهایی با پیروزی در ست پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تایلند به یک چهارم نهایی با پیروزی در ست پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید