تقابل بانوان والیبالیست ایران و استرالیا در دیداری محبت آمیز

به گزارش باتسک، تیم ملی والیبال بانوان ایران فردا (شنبه) در یک بازی محبت آمیز، در تایلند به مصاف استرالیا خواهد رفت.

تقابل بانوان والیبالیست ایران و استرالیا در دیداری محبت آمیز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پیشنهاد میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان و موافقت کادر فنی استرالیا، فردا(شنبه) تیم های ملی بانوان ایران و استرالیا در یک بازی محبت آمیز در شهر ناخون راتچاسیما به مصاف هم می فرایند.

استرالیا تیم سوم گروه اول رقابت های انتخابی المپیک است که بعد از کسب دو باخت مقابل تایلند و چین تایپه به دور دوم رقابت های انتخابی المپیک نرسید. این تیم نیز همچون سایر تیم هایی که به دور دوم رقابت ها راه پیدا نکرده اند، هنوز در محل برگزاری مسابقات حضور دارد به همین منظور سرمربی تیم ملی والیبال ایران از کادرفنی تیم ملی استرالیا درخواست انجام یک بازی محبت آمیز را کرد و این درخواست مورد موافقت مسئولان این تیم نهاده شد.

این مسابقه با هدف استفاده بهینه از زمان صورت گرفت تا بازیکنان ایران بتوانند در طول مدت حضورشان در شهر ناخون راتچاسیما، بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشند و به تجربیاتشان اضافه گردد.

بر اساس توافق اجرا شده میان دو تیم، بازی ایران و استرالیا ساعت 14:30 دقیقه فردا به وقت محلی در سالن تمرینی مجاور سالن کوات (سالن اصلی مسابقات) برگزار خواهد شد.

همچنین کادرفنی تیم ملی ایران در نظر دارد در صورت موافقت یکی از تیم های قزاقستان یا چین تایپه، یک بازی محبت آمیز دیگر با یکی از این دو تیم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1162

به "تقابل بانوان والیبالیست ایران و استرالیا در دیداری محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل بانوان والیبالیست ایران و استرالیا در دیداری محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید