تنها یک چیز استقلال را از ریل قهرمانی خارج می نماید

به گزارش باتسک، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تنها یک چیز می تواند قطار استقلال را از ریل قهرمانی خارج کند و به هدفش نرساند.

تنها یک چیز استقلال را از ریل قهرمانی خارج می نماید

علی سامره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم و قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر، گفت: همین که استقلال پیروز می گردد انرژی مثبتی می دهد. این تیم در مجموع بد کار نکرده است، هر چند که نواقصی دارد که در نیم فصل دوم باید رفع گردد. اگر استقلال وارد فاز قهرمانی در نیم فصل اول گردد، ممکن است کوشش ها کمتر شده و تمرکز تیمی از بین برود. هنوز نصف راه برای قهرمانی به جای مانده و بازی های نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول خواهد بود. تیم ها با ریسک کمتری بازی می نمایند و برد هر تیمی سخت می گردد. بنابراین، نمی توان به قهرمانی نیم فصل اول دل خوش کرد.

وی اضافه کرد: استقلال در نیم فصل اول اشتباهات فردی کمتری داشت و با کوشش زیاد نتیجه کارهایش را گرفت. باز هم تأکید می کنم وارد فاز قهرمانی نیم فصل اول شدن، کوشش ها را کمتر می نماید. بازیکنان باید از این فاز بیرون بیایند و با تمرکز بیشتر تمرین نمایند تا در سرانجام فصل قهرمانی را بدست بیاورند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چه توصیه ای به فرهاد مجیدی برای نیم فصل دوم دارد، گفت: در نیم فصل دوم حواشی بیشتر می گردد، این حواشی شامل مسائل داوری و دعواهای باشگاه ها و بازیکنان می گردد. اگر کادرفنی وارد این بحث ها گردد تمرکزش را از دست می دهد. جدا از اینکه نقاط ضعف باید رفع گردد و بررسی قوی داشته باشند، تنها یک چیز قطار استقلال را از ریل قهرمانی خارج می نماید، آن هم وارد شدن به بحث های حاشیه ای است. تمرکز تیم باید روی مسائل فنی باشد و کادرفنی نباید مصاحبه های حاشیه ای انجام دهد و بحث و جدولی داشته باشد. شاید در یک بازی حق تیم را ضایع نمایند، ولی حتی در این شرایط هم تمرکزشان را حفظ نمایند. دعواها باید برای کادر مدیریتی باشد تا در آخر فصل سرمربی و تیم به قهرمانی برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2566

به "تنها یک چیز استقلال را از ریل قهرمانی خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها یک چیز استقلال را از ریل قهرمانی خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید