تاسیس کمپانی فیلمسازی پُل مدیا توسط شهاب حسینی

به گزارش باتسک، کمپانی پُل مدیا توسط شهاب حسینی به همراه کوروش آهاری کارگردان ایرانی و الکس برتو تهیه کننده هالیوودی تاسیس و راه اندازی شد.

تاسیس کمپانی فیلمسازی پُل مدیا توسط شهاب حسینی

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: این کمپانی تهیه و توزیع فیلم با هدف ایجاد پلی میان سینما، فرهنگ و هنر ایران و آمریکا ایجاد شده است و فیلم های ایرانی و بین المللی را در آمریکا و دیگر کشورهای خارجی توزیع می نماید.

پُل مدیا تهیه کنندگی رویدادهای زنده از جمله حضور بازیگران ایرانی و بین المللی و فیلمسازان و همچنین دیگر برنامه های هنری، فرهنگی و سینمایی را نیز در دستور کار قرار داده است و پیش از این نیز یک مسترکلاس با حضور بهروز وثوقی و شهاب حسینی برپا نموده است. فیلم های ایرانی تنگسیر، قیصر، داش آکل، گوزن ها و سوته دلان نیز از سوی کمپانی پُل مدیا در آمریکا توزیع شده است.

حسینی سابقه بازی در دو فیلم برنده اسکار خارجی جدایی و فروشنده از ساخته های اصغر فرهادی را در کارنامه دارد و برای بازی در فیلم فروشنده برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد. آهاری تهیه کننده و کارگردان ایرانی نیز اخیرا فیلم هیجانی-ترسناک ایرانی آن شب را بازی شهاب حسینی کارگردانی نموده که الکس برتو نیز یکی از تهیه کنندگان آن است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1521

به "تاسیس کمپانی فیلمسازی پُل مدیا توسط شهاب حسینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاسیس کمپانی فیلمسازی پُل مدیا توسط شهاب حسینی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس کمپانی فیلمسازی پُل مدیا توسط شهاب حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید