تور لحظه آخری تایلند: برترین مکان های بانکوک برای عکاسی

به گزارش باتسک، عکاسی یک هنر است و برای یک عکاس، چه چیزی بهتر از عکاسی در مرکز زیبای تایلند می تواند باشد؟ از معابد باشکوه با معماری های زیبا گرفته تا حیات وحش و گونه ها مختلف جانوری و گیاهی، برترین سوژه های عکاسی را می توانید در بانکوک پیدا کنید. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید و برترین مکان های بانکوک برای عکاسی را بشناسید.

تور لحظه آخری تایلند: برترین مکان های بانکوک برای عکاسی

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

برترین مکان های بانکوک

قبرستان هواپیماها

هیچ نقطه ای از بانکوک نمی تواند به خوبی قبرستان هواپیماها یک داستان تصویری را بیان کند. این قبرستان تماشای محل نگه داری هواپیماهای از کار افتاده است. زمانی که از این قبرستان تماشا می کنید، با تماشا لباس های شسته و آویزان شده در میان هواپیماها متوجه خواهید شد که بعضی از خانواده ها در این مکان زندگی می نمایند. برای بازدید از قبرستان هواپیماها باید حدود 4 دلار به عنوان ورودی پرداخت کنید. بلیط هواپیما

بازارهای شناور

سال ها پیش مرکز تایلند با نام ونیز شرق شناخته شد. دلیل این نام گذاری کانال های آبی بود که در طول شهر به چشم می خورد. بعضی از این کانال ها برای وسعت شهر بانکوک پر شده اند اما بعضی دیگر هنوز در سطح شهر وجود دارند. حضور این کانال ها که اکنون مسیری هم برای حمل و نقل محسوب می شوند محل برگزاری بازراهای محلی هم هستند. بازارهای شنارو بانکوک با قایق ها و مسافرانی که برای خرید و بازدید به این بازارها آمده اند به برترین مکان های بانکوک برای عکاسان به وجود می آورند. بازارچه شناور

پارک لومپینی

قایق ها، غرفه های رنگارنگ چینی و آسمان خراش ها دلایل کافی برای عکاسان هستند تا تجهیزات خود را با پارک لومپینی بیاورند و عکس های بی نظیری را ثبت نمایند. فضای سبز این پارک بیش از 500 هزار متر مربع وسعت دارد و می توانید ساعت ها به گردش در این پارک بپردازید. اگر در پی عکس های خاص هستید، می توانید از سوسمارهای غول پیکری که در پارک حرکت می نمایند عکاسی کنید. آن ها را معمولا می توانید در کنار دریاچه یا روی چمن ها پیدا کنید.

معبد اراوان

معبد اراوان یکی دیگر از برترین مکان های بانکوک برای عکاسان است. این معبد در دهه 1950 تاسیس شد. این معبد برای حفاظت از محیط اطراف، زمانی که دستخوش حوادث ناگواری شده بود بنا شد. مردم محلی هر روز برای روشن کردن شمع و بخور به این معبد می آیند که خود چشم انداز ای زیبا برای عکاسی است. برترین زمان برای عکاسی از این معبد هنگام شب است.

ایستگاه قطار بانکوک

خیلی از مردم تصور می نمایند یک ایستگاه قدیمی قطار نمی تواند سوژه جالبی برای عکاسی باشد. اما جالب است بدانید که ایستگاه قطار یکی از برترین مکان های بانکوک برای عکاسان خوش ذوق است. افرادی که به گرفتن پرتره علاقه دارند، می توانند همواره یک چهره خندان را در میان قطارهای این ایستگاه پیدا نمایند. علاوه بر عکاسی از داخل و خارج قطار، خودِ ایستگاه هم معماری زیبایی دارد. معماری این ایستگاه به دهه 1900 باز می گردد.

محله چینی ها

از غذاهای عجیب گرفته تا سوغات و غرفه های رنگارنگ، سوژه های زیادی برای عکاسان در محله چینی ها وجود دارد.در طول روز می توانید سری به سامپنگ لین بزنید و از مغازه ها و غرفه های رنگارنگ عکس بگیرید. پس از تاریکی هوا می توانید به خیابان یواوارات بروید و از مواد خوراکی، نورپردازی های زیبا و بسیاری از منظره ها دیگر عکس بگیرید. خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک

بازار گل

بازار گل بانکوک در خیابان چاک پت یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین بخش های شهر بانکوک است. خرید سوغات و گل از این بازار ایده خیلی خوبی است اما اگر به قصد عکاسی به این بازار می روید فرصت را از دست ندهید و از چشم انداز زیبای این بازار نهایت استفاده را کنید. این بازار بزرگ ترین بازار گل در تایلند و یکی از بزرگ ترین بازارهای گل در دنیا محسوب می گردد. از میان گل ها و غرفه ها می توانید سوژه های زیبایی برای عکاسی پیدا کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2471

به "تور لحظه آخری تایلند: برترین مکان های بانکوک برای عکاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: برترین مکان های بانکوک برای عکاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید