بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

به گزارش باتسک، یکی از ویژگی هایی که همه مصرف نمایندگان موقع خرید تلویزیون به آن توجه می نمایند سایز صفحه نمایش تلویزیون است. بسته به نوع مصرف خانگی یا اداری و ابعاد مکانی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد سایز تلویزیون باید انتخاب گردد. به همان نسبت که وجود یک تلویزیون کوچک 32 اینچی در یک سالن بزرگ 24 متری مناسب نیست قرار دادن تلویزیون بزرگ 65 اینچی هم در یک پذیرایی کوچک 8 متری چشم انداز جالبی ندارد.

بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟

در میان برندهای مختلف فراورینماینده تلویزیون برخی از برندها، تلویزیون های بزرگ تری فراوری می نمایند تا احتیاج مشتریان خاص این تلویزیون ها را هم رفع سازند. در صنعت فراوری تلویزیون، هر چه سایز نمایشگر بزرگ تر می گردد به صورت پلکانی قیمت آن هم رشد قابل توجهی نسبت به مدل های کوچک تر پیدا می نماید، از این رو این تلویزیون های بزرگ، قیمت های به مراتب بیشتری هم نسبت به سایر تلویزیون های کوچک تر از خود دارند. در ادامه این مقاله زنبیل به معرفی تعدادی از بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ساخت ایران می پردازیم.

با تلویزیون های غول پیکر و گران قیمت ایرانی آشنا شوید

تلویزیون 86 اینچ شهاب مدل SHAHAB-SH1015k-86

شرکت شهاب که یکی از با سابقه ترین فراورینمایندگان تلویزیون های ایرانی است، دست به فراوری بزرگترین تلویزیون هوشمند در ایران زده است. تلویزیون شهاب مدل SHAHAB-SH1015k-86 ، دارای کیفیت 4K با سایز 86 اینچ و نسبت تصویر 16 به 9 است و مجهز به نسخه مخصوص تلویزیون سیستم عامل اندروید می باشد.

این تلویزیون دارای 3 پورت HDML و 2 پورت USB برای اتصال دستگاه های جانبی بوده و از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار است و امکان ضبط برنامه های کانال های دیجیتال را دارید. امکانات ارتباطی بیسیم این تلویزیون غول پیکر شهاب، شامل بلوتوث و وای فای می گردد و دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد. بعلاوه شما با این تلویزیون می توانید با استفاده از وای فای یا کابل شبکه به اینترنت متصل شوید.

تلویزیون 75 اینچ اسنوا مدل SSD-75SA660U

شرکت اسنوا، دیگر فراورینماینده بزرگ تلویزیون های ایرانی پیروز به فراوری تلویزیون بزرگ 75 اینچی شده است. این تلویزیون اسنوا با مدل SSD-75SA660U کیفیت 4K را روی پنل LED با نسبت تصویر 16 به 9 نمایش می دهد. 3 پورت HDML و 2 پورت USB برای وصل کردن دستگاه هایی مثل هارد اکسترنال، فلش مموری و… در این تلویزیون تعبیه شده است.

با استفاده از سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکان نصب برنامه های اندروید را روی آن دارید. شما می توانید با این تلویزیون هوشمند اسنوا به اینترنت متصل شوید. امکانات ارتباطی دستگاه هم شامل بلوتوث و وای فای می گردد. در ضمن این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است و می تواند برنامه هایی که از این طریق پخش می شوند را ضبط کند.

تلویزیون 75 اینچ جی پلاس مدل GTV-75LQ921S

جی پلاس، برند تازه نفس شرکت ایرانی گلدیران، تنوع زیادی در محصولات لوازم خانگی خود ارائه نموده است. در فراوری تلویزیون های هوشمند، مدل 75LQ921S جی پلاس بزرگترین تلویزیون این برند است که تصویر در آن با کیفیت 4K و نسبت تصویر 16 به 9 روی پنل QLED خودنمایی می نماید.

3 پورت HDML و 2 پورت USB برای این تلویزیون در نظر گرفته شده و سیستم عامل آن اندروید 9 است. شما می توانید با گیرنده دیجیتال داخلی این تلویزیون جی پلاس، شبکه های داخلی را دیدن نموده یا برنامه های آنها را ضبط کنید. امکانات ارتباطی بیسیم بلوتوث و وای فای در این تلویزیون 75 اینچی وجود دارد و شما می توانید با اتصال کابل شبکه یا با وای فای به اینترنت متصل شده و با مرورگر وب این تلویزیون وب گردی کنید یا برنامه های آنلاین مورد علاقه خود را به دیدن بنشینید.

آیا بزرگترین تلویزیون های ایرانی ارزش خرید دارند؟

بزرگترین تلویزیون های ایرانی را از برندهای شهاب، اسنوا و جی پلاس به شما معرفی کردیم هم در این سه برند داخلی و هم در سایر برندهای ایرانی (تقریبا همه آنها) تلویزیون سایز 65 اینچ را می توانید پیدا کنید اما سایزهای بزرگ تر از 65 اینچ در حال حاضر فقط به وسیله همین سه شرکت فراوری می شوند.

اگر قصد خرید این تلویزیون های بزرگ و البته گران قیمت را دارید باید بدانید جهش قیمتی این تلویزیون ها نسبت به مدل های کوچک تر عددی قابل توجه است به گونه ای که شما با هزینه ای حدود 23 میلیون تومان می توانید سایز 65 اینچ بزرگترین برندهای تلویزیون ایرانی را بخرید اما وقتی صحبت از سایزهای بزرگ تر از 65 اینچ می گردد با هزینه ای بین 5/1 تا 5/2 برابر بیشتر روبرو هستید. بنابراین با توجه به احتیاج خود و اندازه هزینه ای که می خواهید انجام دهید می توانید این تلویزیون های بزرگ ایرانی را برای خرید انتخاب کنید.

تلویزیون های بزرگ ایرانی را چطور خریداری کنیم؟

اکنون که از حدود قیمت تلویزیون های بزرگ ایرانی اطلاع پیدا کردید ضروری است بین امکانات آنها و برندهای مختلف مقایسه بیشتری انجام دهید. برای انجام این کار مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه لوازم خانگی برای پیدا کردن تلویزیون دلخواه و مناسب شما کاری زمان بر و طاقت فرساست. از این رو به شما توصیه می کنیم تا از روش های غیرحضوری و خرید آنلاین برای خرید تلویزیون ایرانی سایز بزرگ بهره ببرید.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به طور حرفه ای سالهاست در حوزه لوازم خانگی فعالیت می نماید، این فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره (بالاترین نماد اعتماد فروشگاه های اینترنتی) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را داراست و گارانتی اصالت کالاها را به مشتریان خود ارائه می نماید. در زنبیل شما می توانید برندهای مختلف ایرانی فراورینماینده تلویزیون های بزرگ را مشاهده و مدل های مختلف آنها را تنها با چند کلیک ساده با هم مقایسه کنید.

در نهایت شما به جای صرف ساعت ها یا حتی روزهای متمادی برای انتخاب و خرید تلویزیون به صورت حضوری با خرید از فروشگاه زنبیل می توانید با روش ارسال فوری به سرعت و تنها در کمتر از 4 ساعت در تهران سفارش خود را در محل، تحویل بگیرید و اگر شاغل هستید و تمایل دارید تایم ارسال را خودتان انتخاب کنید در روش ارسال اختصاصی زنبیل این مورد برای شما میسر می گردد و میتوانید بازه دلخواه 3 ساعته مد نظر خود را به زنبیل اعلام کنید. در حال حاضر این امکان ویژه مشتریان شهر تهران هست که به زودی در سایر شهرهای بزرگ فراهم خواهد شد.

لینک مشاهده جدیدترین مدل های تلویزیون سامسونگ با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل های تلویزیون ال جی با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل ها و آخرین قیمت تلویزیون جی پلاس

منبع: اتاق
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2436

به "بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین و گران ترین تلویزیون های ایرانی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید