رجحان ایران مقابل کانادا در نیمه نخست

به گزارش باتسک، خبرنگاران: تیم فوتبال نوجوانان ایران در نیمه نخست دیدار مقابل کانادا با یک گل به فزونی دست یافت.

رجحان ایران مقابل کانادا در نیمه نخست

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار گروه E مسابقات فوتبال جام جهانی زیر 17 سال از ساعت 16:30 در استادیوم رشید دبی به مصاف کانادا رفت که نیمه نخست این مسابقه با فزونی یک بر صفر ایران سرانجام یافت. امیر حسین کریمی(دقیقه 9) گل ایران را به ثمر رساند.

نیمه نخست با حمله تیم کانادا و ضربه ای که بوآکای از دست داد شروع شد. بازیکنی که یکی از نفرات چند ملیتی تیم کانادا بود. در ادامه چند پاس دقیق روی زمین پشت محوطه جریمه به امیرحسین کریمی رسید و او با ضربه ای دقیق در دقیقه 9 برای ایرانی گلزنی کرد تا نشان دهد بازیکنان شوتزن ایران از این تاکتیک به خوبی استفاده می نمایند. در پاسخ به این گل، کانادا یک فرصت مناسب گلزنی را توسط بوآکای از دست داد و همیلتون نیز ضربه ای را از درون محوطه جریمه ایران به بیرون زد.

در ادامه کاردوچی خوش شانس بود که ضربه بازیکن ایران با عبور از این دروازه بان توسط مدافعان کانادا راهی کرنر شد. ایران که با پیش افتادن از حریف دست بالا را در میدان داشت با استفاده از ضد حملات مانع از تسلط حریف بر توپ و میدان شد. در دقیقه 30 کاردوچی با عکس العمل خوب خود مانع گلزنی علی هزامی شد.

فشار تیم ایران، فلمینگ سرمربی کانادا را مجبور کرد در همان نیمه نخست دست به تعویض بزند و هاینس را به جای دومینگوئز راهی زمین کند. در ادامه ضربه ایستگاهی سعید عزت اللهی با اختلافی اندک از کنار دروازه کاردوچی به بیرون رفت تا در ادامه با سوت داور 2 تیم راهی رختکن شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 571

به "رجحان ایران مقابل کانادا در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان ایران مقابل کانادا در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید