لیپی: مقابل ایران حق اشتباه نداریم، باید سد دفاع ایران را بشکنیم

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به امارات، مارچلو لیپی در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه تیم ملی فوتبال چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های 2019 آسیا مقابل ایران با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم محمد بن زاید ابوظبی گفت: فکر می کنم به خوبی توانستیم ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

لیپی: مقابل ایران حق اشتباه نداریم، باید سد دفاع ایران را بشکنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در مورد انتخاب ترکیب تیمش برای دیدار روز پنجشنبه برابر ایران گفت: احتیاج داریم تا در تمرین امروز بار دیگر شرایط را بسنجیم و سپس درباره ترکیب تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در ادامه درباره حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران و تاثیر روی گل نخوردن این تیم در این رقابت ها اضافه نمود: ایران بهترین تیم آسیاست. آنها خیلی خوب خودشان را به سطح خوب رسانده اند. بازی های این تیم در جام جهانی توانایی هایش را نشان داده است.

مارچلو لیپی ادامه داد: این تیم خیلی خوب دفاع می نماید و سخت هم گل می خورد. بازیکنان قدرتمندی دارد که کار را برای حریف سخت می نمایند. شناخت کاملی از این تیم داریم و می خواهیم دفاع آنها را در بازی فردا شکست دهیم.

وی اضافه نمود: ما حق هیچگونه اشتباهی در بازی فردا نداریم. هر اشتباه می تواند برایمان خیلی گران باشد و ما را از هدف دور کند.

لیپی در ادامه درباره گل های خورده این تیم در بازی های قبلی و کار سخت مدافعان این تیم اضافه نمود: کار کردن روی ضربات ایستگاهی را انجام دادیم. می دانیم ایران هم روی این موضوع بسیار خطرناک است. تمرکز خودمان را روی این موضوع قرار دادیم و مسئله ای روی این موضوع نداریم.

لیپی درباره شانس چین برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در این بازی ها گفت: فکر می کنم تیم ملی چین نتایج خوبی را در طول مدت حضورم گرفته است. ما می خواهیم برنده شویم و نتایج خوبی بگیریم. باید خوب کار کنیم و نتایج درخشان بگیریم. روند رو به رشد خود را باید در تمام مدت زمان حضورمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین درباره اینکه به نظرتان از زمانیکه به این تیم آمده اید تیم چین پیشرفت نموده است یا ایران اضافه نمود: به نظرم در طول این مدت ایران در جام حهانی خیلی خوب بود. دیدگاه من این است در ایران پتانسیل های فوتبالی بیشتری نسبت به چین وجود دارد.

وی در مورد استفاده از VAR اضافه نمود: این موضوع خوبی است. چون گاهی اوقات اشتباهاتی می گردد که می توان بهتر آنها را دید و تصمیم گرفت. در مجموع من با این موضوع موافقم.

لیپی درباره اینکه شما به عنوان یک مربی بزرگ راهکاری برای برد مقابل تیم قدرتمند ایران دارید گفت: قبلا هم گفتم ایران در آسیا بهترین تیم است. این تیم در شش سال گذسته واضح است که اول آسیاست و تیم قدرتمندی دارد. آنها چهره ای کاملا قدرتمند دارند. اگر ما می خواهیم برد بزرگ و قاطعانه ای کسب کنیم تا در طول بازی بتوانیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و نتیجه قابل قبول بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 436

به "لیپی: مقابل ایران حق اشتباه نداریم، باید سد دفاع ایران را بشکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: مقابل ایران حق اشتباه نداریم، باید سد دفاع ایران را بشکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید