پرسپولیس زیر ذره بین سایت گل خبرنگاران

به گزارش باتسک، بخش هندی وب سایت گل در آنالیز حریفان گوا، گریز کوتاهی نیز به پرسپولیس زده است.

پرسپولیس زیر ذره بین سایت گل خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با صعود الوحده امارات به مرحله اصلی بازی های لیگ قهرمانان آسیا، گروه پنجم این رقابت ها تکمیل شد و این تیم اماراتی در کنار گوا هند به عنوان تیم میزبان، پرسپولیس و الریان قطر نهاده شد.

بخش هندی وب سایت Goal به آنالیز حریفان گوا در این گروه پرداخته و به صورت کوتاه به شرایط پرسپولیس اشاره نموده است. گل نوشته است: پرسپولیس که پیروز شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته برسد، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران پای به این مسابقات خواهد گذاشت.

گل نوشته است: ارتش سرخ در این فصل از رقابت های لیگ برتر ایران تنها در یک بازی تن به شکست داده است و اکنون در صدر جدول رده بندی لیگ ایران حضور دارد.

گل در ادامه با اشاره با حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس نوشته است: گل محمدی پیروز شد در سال گذشته پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند و این تنها پیروزیت او نبود چرا که یحیی سرخپوشان را به فینال لیگ قهرمانان در سال گذشته رساند.

پرسپولیس در نخستین ملاقات خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه 25 فروردین به مصاف الوحده امارات خواهد رفت. گوا هندوستان و الریان قطر دیگر همگروهی های شاگردان گل محمدی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2181

به "پرسپولیس زیر ذره بین سایت گل خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس زیر ذره بین سایت گل خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید