بازیکنان Helldivers 2 بار دیگر مجبور به ساخت حساب پلی استیشن خواهند شد

به گزارش باتسک، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می رسد که نسخه استیم 2 Helldivers به زودی بازیکنان را وادار خواهد نمود که برای تجربه بازی با یک حساب پلی استیشن نتورک (PSN) وارد شوند.

بازیکنان Helldivers 2 بار دیگر مجبور به ساخت حساب پلی استیشن خواهند شد

لازم به ذکر است که این احتیاج در زمان عرضه اولیه بازی وجود داشت، اما پس از موفقیت غیرمنتظره آن که منجر به مسائل فنی شدید شد، به طور موقت کنار گذاشته شد. حال پیامی از سونی (Sony) در صفحه استیم بازی تایید می نماید که بازیکنان از 30 مه (10 خرداد) امسال بار دیگر باید با حساب PSN خود وارد گردد. از طرفی گفته شده که همه بازیکنان باید تا 4 ژوئن (15 خرداد) حساب استیم و پلی استیشن نتورک خود را لینک نموده باشند. در ادامه بیانیه سونی آمده است:

به این ترتیب، از 6 مه، همه بازیکنان Helldivers 2 در استیم ملزم به اتصال حساب استیم خود به پلی استیشن نتورک خواهند بود. در این میان Warbond پریمیوم بعدی Helldivers 2 با نام Polar Patriots در 9 مه (20 اردیبهشت) منتشر خواهد شد. این بسته شامل سلاح ها، زره ها، شکلک ها و شنل های نو برای علاقه مندان می گردد.

در نهایت طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Circana، بازی Helldivers 2 در حال حاضر رتبه هفتم فروش را در بین آثار سونی در آمریکا، پس از گذشت تنها دو ماه از عرضه کسب نموده است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2917

به "بازیکنان Helldivers 2 بار دیگر مجبور به ساخت حساب پلی استیشن خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان Helldivers 2 بار دیگر مجبور به ساخت حساب پلی استیشن خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید