ایزدیار: تنها برای طلای جاکارتا شنا خواهم کرد

به گزارش باتسک، شناگر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تنها برای کسب طلا در جاکارتا شنا خواهم کرد.

ایزدیار: تنها برای طلای جاکارتا شنا خواهم کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

شاهین ایزدیار در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: در بازیهای پاراآسیایی گوانجو که در 6 ماده شنا حضور داشتم پیروز به کسب دو طلا، یک نقره و 3 برنز شدم و در دومین حضور خود در اینچئون که در 7 ماده شنا شرکت نموده بودم، 5 نقره و یک برنز کسب کردم. در این دوره از بازیهای پاراآسیایی که در 7 ماده (50 و 100 متر کرال سینه، 100 متر قورباغه، 100 متر پروانه، 400 متر آزاد و 200 متر مختلط انفرادی) شرکت می کنم تلاشم بر این است تا بتوانم در 7 ماده به مدال طلا دست پیدا کنم. البته در حال حاضر در تمام ماده ها به جز 400 متر آزاد رنکینگ اول آسیا را دارم و اگر با بدشانسی روبرو نشوم، تنها برای طلا در جاکارتا مبارزه خواهم کرد.

وی گفت: سال جاری برای این که در سومین حضورم در بازیهای پاراآسیایی عملکرد پیروزی داشته باشم، یکسال است تمرینات فشرده و شبانه روزی را در مشهد زیر نظر ضیایی مربی تیم ملی سپری و شرایط سختی را تحمل کردم تا کارم نتیجه بخش باشد.

ایزدیار با اشاره به نبود استخر تمرینی در تهران برای شناگران معلول اظهار داشت: چون در تهران اکثر استخرها به بخش خصوصی واگذار شدند و مجبور بودم برای یک ساعت و نیم تمرین مبلغ چهارصدهزارتومان پرداخت کنم، در نتیجه تصمیم گرفتم یکسال دوری از خانواده را تحمل کنم و در مشهد با مربی ام که خود نیز مشهدی است تمریناتم را در سالن استخر شهید حجی که به صورت رایگان در اختیار من بود، تمریناتم را پیگیری کنم.

این شناگر معلول درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی دارم و با تمریناتی که در طی این مدت در مشهد داشتم، رکوردهایم نسبت به گذشته ارتقاء پیدا نموده و با آمادگی بالایی راهی جاکارتا خواهم شد.

وی در انتها گفت: هرچند در مشهد با وجود تمرینات فشرده و شبانه روزی شرایط سختی را از نظر تغذیه داشتم، اما مدت یک هفته ای که در تهران تمرین دارم شرایطم از نظر تغذیه ای بهتر شده و در کنار تمرینات حرفه ای، تغذیه ام نیز متناسب یک ورزشکار حرفه ای است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 680

به "ایزدیار: تنها برای طلای جاکارتا شنا خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزدیار: تنها برای طلای جاکارتا شنا خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید