تور کانادا: احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا

به گزارش باتسک، عصر خودرو- شرکت BYD چین اعلام نموده بزودی کارخانه کامیون های برقی خود را در ایالت اونتاریو کانادا راه اندازی خواهد نمود که بر این اساس نخستین کارخانه BYD در کشور کانادا می باشد.

تور کانادا: احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو، به گفته این شرکت مطرح در زمینه فراوری خودروهای الکتریکی، این اتفاق به احتمال بسیار زیاد در اواسط سال آینده رخ خواهد داد. طبق اعلام این شرکت، برای آغاز به کار، استخدام تنها 40 پرسنل در برنامه کاری خود قرارداده است که البته انتظار می رود این رقم افزایش پیدا کند. هنوز نام شهری که قرار است این کارخانه در آن ساخته گردد، از سوی شرکت BYD اعلام نشده است.

بر اساس برنامه ریزی این شرکت، در ابتدا BYD خودروهای الکتریکی تجاری خود را با قطعات و تکنولوژی منتقل شده از چین در اونتاریو خواهد ساخت ولی کوشش بر این است که این تامین قطعات در آینده ای نزدیک از خود کانادا صورت گیرد.

سخنگوی BYD بیان کرد: ما یک شرکت جهانی هستیم ولی ترجیح می دهیم تا محل فراوریات را به کشورهای مصرف کننده انتقال دهیم، زیرا منطقی نیست که ساخت همه قطعات را محدود به داخل کشور چین بدانیم و از آنجا به سراسر جهان صادر کنیم، بهتر است تا از شرایط و برنامه های متفاوت کشورهای دیگر استفاده نموده و همچنین در صدد ایجاد شغل در بازارهای متفاوت باشیم.

در سال 2013 ، شرکت BYD کارخانه ساخت اتوبوس های الکتریکی را در کالیفرنیا افتتاح کرد ولی معتقدند که کشور کانادا به نسبت ایالت متحده ، همکاری های نزدیک تر و شرایط همکاری مناسب تری را در این زمینه ارائه نموده است، ضمن اینکه موانع کمتری در زمینه فراوری محصولات چینی در کانادا وجود دارد.

کشور کانادا تا چندی پیش بستر مناسبی برای رونق صنعت خودرو بود ولی در رقابت با مکزیک و آمریکا ،متحمل از دست دادن تعداد زیادی شغل بوده و بدین ترتیب امیدوار هستند تا با جهت دریافت بسوی ساخت خودرو های برقی، این کمبود جبران گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1483

به "تور کانادا: احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور کانادا: احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید