ابراز امیدواری عمان درباره برقراری آتش بس فراگیر در یمن

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان امروز آدینه پس از سرانجام ملاقات با تیموثی لندرکینگ فرستاده آمریکا در امور یمن، مذاکرات درباره یمن را خوب ارزیابی کرد.

ابراز امیدواری عمان درباره برقراری آتش بس فراگیر در یمن

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

وی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر درباره ارسال یاری های بشردوستانه و ملزومات اساسی و همچنین آتش بس پایدار و فراگیر در یمن ابراز امیداوری کرد و اضافه کرد: این جهت دست یابی به یک راهکار سیاسی مبتنی بر گفت وگو و مذاکره است.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش أنصارالله یمن روز گذشته با مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور این کشور ملاقات و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این ملاقات در مورد آخرین تحولات یمن گفتگو کردند. درهمین ارتباط، عبدالسلام گفت: با گریفیتس در مورد اوضاع انسانی وخیم در یمن بحث و گفتگو کردم.

وی اضافه کرد: در جریان ملاقات با گریفیتس، آخرین اوضاع انسانی یمن را که در نتیجه تداوم حملات و محاصره مناطق مختلف توسط ائتلاف سعودی تشدید شده است، تشریح کردم. پیشتر محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفته بود: دولت صنعاء از برقراری آتش بس فراگیر در یمن حمایت به عمل می آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2247

به "ابراز امیدواری عمان درباره برقراری آتش بس فراگیر در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری عمان درباره برقراری آتش بس فراگیر در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید