آغاز بکار پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو

به گزارش باتسک، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و با یاد دوست خوب بچه ها شهید محمودرضا عندالله پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو بطور رسمی آغاز بکار کرد.

آغاز بکار پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و با یاد دوست خوب بچه ها شهید محمودرضا عندالله پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو بطور رسمی آغاز بکار کرد.

این پایگاه اطلاع رسانی منتخبی از رویداد های خبری از سرتاسر ایران عزیز را بصورت فیلم و عکس پوشش تصویری خواهد داد. فعالان و همراهان نورفتو جمعی از عکاسان و فیلم سازان عرصه خبر و مخاطبان علاقمند به این حوزه خواهد بود. تولید محتوا بر اساس رویداد ها و وقایع اجتماعی. فرهنگی. مالی و ... خواهد بود و به بطور غیر رسمی و خارج از عرف رسانه ها خواهد بود. پشتیبانی از برنامه های خبری و انتشار عکس و فیلم در نورفتو جهت کمک مالی به فعالان این حوزه از دیگر حمایت های این سایت از جامعه خبری و رسانه می باشد. مدیریت این سایت تصویری با حیدر رضایی مجری سفر های عکاسی به مناطق مختلف کشور و دبیر عکس سابق خبرگزاری مهر و فارس و روزنامه جام جم است.

این پایگاه اطلاع رسانی به نشانی:

WWW.NOORPHOTO.IR

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2073

به "آغاز بکار پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بکار پایگاه اطلاع رسانی فیلم و عکس خبری و مستند نورفتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید