6 فوت کرونایی تازه طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش باتسک، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد کرونا به 854 نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، 6 بیمار جان خود را از دست دادند.

6 فوت کرونایی تازه طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 611 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، نام کرد: از این تعداد 290 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 47 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه نمود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 61 هزار و 990 نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 630 نمونه رپید تست اجرا شده که 18 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی و از 1175 نمونه pcr اجرا شده 40 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود.

وی شرح داد: فرایند صعودی بیماری در استان ادامه دارد و بیماری کرونای دلتا در استان های مجاور هم به سرعت منتشر شده و افرادی با سنین پایین تر را هم درگیر می کند. اندازه سرایت پذیری بالایی داشته و اندازه کشندگی آن هم بیشتر است و مردم باید احساس خطر نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان نمود: بنابراین باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند و محدودیت ها را رعایت نمایند تا از این پیک خطرناک عبور نماییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2374

به "6 فوت کرونایی تازه طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 فوت کرونایی تازه طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید