21 پژوهشگر برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

به گزارش باتسک، خبرنگاران/خراسان جنوبی طی مراسمی؛ از 21 پژوهشگر برتر و دانش آموز ایده پرداز استان در دانشگاه بیرجند تجلیل شد.

21 پژوهشگر برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، سه شنبه شب 19 آذر در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر اظهار کرد: به دنبال این هستیم مسائل استان را در قالب چند طرح با پژوهش برطرف و عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در خراسان جنوبی رویکرد مثبتی نسبت به مسائل پژوهشی وجود ندارد؛ در حالی که باید برای برطرف مسائل استان با تکیه بر پژوهش پیش برویم.

به گزارش خبرنگاران، رئیس دانشگاه بیرجند بر توجه به موضوع پژوهش در استان و یافتن راه چاره مسائل از این طریق تاکید نمود.

مجید پورعیسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی نیز گفت: به دنبال این هستیم که با قراردادن فکر اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در کنار مدیران استان، تصمیمات را بر پایه پژوهش و تحقیقات بگیریم.

وی اضافه کرد: مدیران اجرایی شاید کمتر فرصت مطالعه و تحقیق داشته باشند و این امر باعث درنظر دریافت پژوهش در کنار کار می گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از آمادگی کامل برای یاری به پژوهشگران در زمینه تامین منابع و تجهیزات گفت و یادآور شد: برای یاری به پژوهشگران، اعتبارات دستگاه ها را می توانیم از یک درصد موجود تا سه درصد افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1064

به "21 پژوهشگر برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 پژوهشگر برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید