گلکسی فولد 2 احتمالا از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 855 بهره می برد

به گزارش باتسک، طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد قلب تپنده گوشی تاشو گلکسی فولد 2 اسنپ دراگون 855 خواهد بود که تقریبا یک سال از عرضه آن می گذرد. این یعنی برخلاف گوشی های گلکسی اس 11 که در بعضی مناطق با اسنپ دراگون 865 عرضه می شوند، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ مبتنی بر تراشه قدیمی تری خواهد بود.

گلکسی فولد 2 احتمالا از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 855 بهره می برد

در این گزارش برای دلیل این موضوع به این نکته اشاره نموده که فرایند ساخت گلکسی فولد 2 از ماه ها قبل شروع شده و سامسونگ زمان کافی برای تعبیه جدیدترین تراشه پرچم دار کوالکام نداشته است. در همین گزارش آمده که گوشی مذکور مجهز به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است که احتمالا مشابه دوربین سلفی گلکسی نوت 10 خواهد بود.

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) احتمالا از این گوشی تاشو رونمایی می نماید. این شرکت ماه ها قبل به احتمال عمودی بودن مکانیسم گلکسی فولد 2 اشاره نمود و حالا بر اساس گزارش ها و تصاویر مختلف به نظر می رسد این گوشی در حقیقت با چنین مکانیسمی روانه بازار خواهد شد. همچنین گفته می گردد این گوشی قیمت پایین تری نسبت به نسل قبلی خود دارد که البته میزان این تفاوت هنوز معلوم نیست.

روی هم رفته اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی مطرح نشده و در هر صورت به احتمال زیاد کمتر از چهل روز دیگر این گوشی رسما معرفی می گردد که در آن موقع با خیال راحت می توانیم به مشخصات و امکانات این گوشی تاشو سامسونگ بپردازیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1157

به "گلکسی فولد 2 احتمالا از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 855 بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی فولد 2 احتمالا از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 855 بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید