کووید 19 عامل تشدید چاقی در بچه ها آمریکایی

به گزارش باتسک، پزشکان هشدار دادند: محدودیت های تردد و قرنطینه ناشی از شیوع کروناویروس معضل چاقی در میان بچه ها آمریکایی را تشدید می نماید.

کووید 19 عامل تشدید چاقی در بچه ها آمریکایی

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، یک پنجم از بچه ها آمریکایی به چاقی مبتلا هستند و محدودیت های اعمال شده ناشی از شیوع کروناویروس ممکن است بحران چاقی در بچه ها را تشدید کند.

جدیدترین آمارهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا که بر اساس آنالیز انجام گرفته روی بیش از 2800 کودک بدست آمده نشان می دهد: 19.3 درصد از بچه ها دو تا 19 ساله در این کشور دچار چاقی هستند.

به گفته کارشناسان آمریکایی با تعطیلی مدارس در سراسر این کشور، ده ها میلیون نفر خانه نشین شده اند و شیوع کروناویروس نوعی از سبک زندگی را رواج داده که به موجب آن میزان فعالیت بدنی افراد کمتر می گردد.

به گزارش راشا تودی، کارشناسان با بیان اینکه بیشتر بچه ها از خانه خارج نمی شوند و حتی در خانه هم فعالیت بدنی کمتری دارند، اظهار داشتند: ممکن است در سال های آینده معضل چاقی در بچه ها بدتر گردد و به ویژه اگر فرایند پیشرفت بیماری به همین شیوه ادامه پیدا کند. علاوه بر این، مسائل مرتبط با وزن می تواند شیوع بیماری های ویروسی را تشدید کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1568

به "کووید 19 عامل تشدید چاقی در بچه ها آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کووید 19 عامل تشدید چاقی در بچه ها آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید