پیروزی سعید ملایی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش باتسک، نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران در رقابت های جودوی قهرمانی جهان در سومین مبارزه خود برابر قهرمان المپیک از روسیه به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

پیروزی سعید ملایی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های جودوی قهرمانی جهان 2019 که در توکیو پایتخت ژاپن در حال برگزاری است، سعید ملایی دارنده مدال های طلای جهان 2018 و برنز جهان 2017 و نفر نخست رنکینگ وزن 81- کیلوگرم جهان در سومین مبارزه برابر خاسان خالمورزایف نفر دهم رنکینگ جهان و دارنده مدال های طلای المپیک 2016 و برنز جهان 2017 از روسیه به روی تاتامی رفت و پیروز به شکست حریف عنوان دار خود شد.

پیش از این ملایی و این حریف روس دو مرتبه به مصاف هم رفته بودند که یک مرتبه خالمورزایف در المپیک ریو پیروز به شکست ملایی شد و یک مرتبه نیز ملایی در گرنداسلم پاریس این حریف را شکست داد.

ملایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر اشرف موتی دارنده مدال برنز آفریقا در سال 2019 از مراکش به روی تاتامی رفت و با ضربه فنی به برتری رسید.وی سپس مقابل کارلوس لوز نفر 141 رنکینگ جهان از پرتغال در مدت زمان یک دقیقه و 8 ثانیه با ضربه فنی پیروز شد و به دور چهارم راه یافت.

ملایی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی باید از سد آنتوین والویز دارنده مدال برنز المپیک 2012 و مدال های نقره و برنز جهان از کانادا بگذرد.

رقابت های جودوی قهرمانی جهان 2019 با حضور 505 جودوکار مرد و 329 جودوکار زن از 146 کشور جهان به میزبانی توکیو پایتخت ژاپن در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 854

به "پیروزی سعید ملایی مقابل قهرمان المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سعید ملایی مقابل قهرمان المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید