پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی، استقلال با روحیه مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش باتسک، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه ملاقات به خاتمه می رسد.

پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی، استقلال با روحیه مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) با برگزاری سه ملاقات به خاتمه می رسد و در مهمترین بازی، تیم صدر نشین جدول در آبادان میهمان صنعت نفت این شهر خواهد بود.

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

صنعت نفت آبادان که نیم فصل دوم را با شکست دو بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان شروع نموده، حالا در هفته هجدهم باید در خانه از پرسپولیس میزبانی کند. شاگردان دراگان اسکوچیچ که حالا با تزریق پول، اوضاع اقتصادی بهتری را تجربه می نمایند، امید زیادی دارند تا با شکست تیم صدر نشین جدول، در کورس قهرمانی باقی بمانند. در مقابل پرسپولیسی ها که با سرمربی جدید خود بر شیرینی را برتر تراکتور در کارنامه خود ثبت کردند، با تمام نفرات به مصاف تیم آبادانی می فرایند تا با کسب پیروزی علاوه بر تثبیت صندلی خود در صدر جدول، با روحیه مضاعف خود را برای داربی 91 آماده نمایند. پیش از این ملاقات اخبار درباره محرومیت شجاع خلیل زاده به گوش رسید اما در نهایت کمیته انضباطی محرومیت این بازیکن را لغو کرد تا مدافع پرسپولیس بتواند تیمش را در آبادان همراهی کند. طبق برنامه قرار است ملاقات صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت 15 در استادیوم تختی آبادان شروع گردد.

نکته قابل توجه درباره شرایط این روزهای نفت آبادان، نارضایتی اسکوچیچ و زمزمه های مربوط به جدایی او از این تیم است که شاید بعد از مصاف با پرسپولیس رنگ واقعیت به خود بگیرد.

شهر خودرو - ماشین سازی

شهر خودرو که با راهنمایی گل محمدی نیم فصل نخست را در کورس قهرمانی بود، حالا با جدایی سرمربی پیروزش، شرایط جدیدی را تجربه می نماید. این تیم با راهنمایی مجتبی سرآسیایی نیم فصل دوم را با تساوی بدون گل برابر شاهین شهرداری بوشهر شروع کرد و حالا در دومین بازی باید در خانه از ماشین سازی تبریز میزبانی کند. این تیم چند روز پیش از این در دو بازی پلی آف در لیگ قهرمانان آسیا پیروز ظاهر شد تا برای اولین بار راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گردد.

در مقابل ماشین سازی تبریز که با 23 امتیاز در رده نهم جدول است، نیم فصل دوم را با تساوی مقابل سپاهان شروع نموده است و حالا امیدوار است تا با فزونی برابر میزبانش، خود را به تیم های بالا نشین جدول نزدیک کند. این ملاقات قرار است از ساعت 15:15 در استادیوم امام رضا مشهد شروع گردد.

استقلال - نفت مسجدسلیمان

در آخرین ملاقات هفته هجدهم، شاگردان فرهاد مجیدی باید در استادیوم آزادی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی نمایند. استقلالی ها که با شماره هفت محبوب خود، روز های شیرینی را تجربه می نمایند، چند روز قبل در شرایطی که سفرهای طولانی انجام داده بودند، برابر الکویت و الریان قطر به فزونی پر گل رسیدند تا خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ببینند. استقلالی ها که با جذب یک مدافع بلغاری تیم خود را تقویت نموده اند قطعا برای کسب پیروی به مصاف نفت مسجدسلیمان می فرایند تا با کم کردن فاصله خود با صدر جدول، خود را آماده داربی نمایند.

در مقابل نفت مسجدسلیمان که با یاری مسئولان شهرشان، از مسائل اقتصادی فاصله گرفته اند، روزهای خوبی را با راهنمایی مهدی تارتار تجربه می نمایند و امیدوارند تا با کسب پیروزی برابر استقلال، به تیم های بالا نشین جدول نزدیک شوند. طبق برنامه قرار است این ملاقات از ساعت 17 در استادیوم آزادی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1219

به "پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی، استقلال با روحیه مقابل نفت مسجدسلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی، استقلال با روحیه مقابل نفت مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید