خبرنگاران فنونی زاده: استقلال اقتصادی برنده شد

به گزارش باتسک، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در بازی با ماشین سازی تبریز توانست به یک پیروزی اقتصادی برسد.

خبرنگاران فنونی زاده: استقلال اقتصادی برنده شد

به گزارش خبرنگاران،مهدی فنونی زاده روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: استقلال در بازی با ماشین سازی تبریز توانست به یک پیروزی اقتصادی برسد.

وی اضافه کرد: اگرچه استقلال و ماشین سازی تبریز نتوانستند فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارند اما شاگردان محمود فکری روی معدود موقعیت های که داشتند یکبار به گل برسند.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: میلیچ با ضربه ایستگاهی عالی که به ثمر رساند نشان داد فوتبالیستی با کلاس و استاندارد بالاست.

فنونی زاده شرح داد: به طور حتم استقلال در هفته های آینده به لحاظ تاکتیکی به سطح بالاتری خواهد رسید و باید در نظر داشته باشیم در این هفته های ابتدایی لیگ برتر آن چیزی که اهمیت دارد پیروزی و به دست آوردن امتیازات کامل است.

وی تاکید کرد: پس از شکستی که استقلال در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان به دست آورد به این برد نیاز مبرم داشت و حالا می تواند در هفته های آینده با روحیه بیشتری مسابقات لیگ برتر را دنبال کند.

بازیکن اسبق استقلال در سرانجام گفت: خط هافبک استقلال نیاز به تمرینات بیشتر دارد تا بتواند در خلق موقعیت برای مهاجمان عملکرد بهتری را به اجرا بگذارد. این یکی از ضعف های آبی پوشان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر که بادی از سوی مربیان و با انجام تمرینات بیشتر برطرف شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران امروز (چهارشنبه) پیروز شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر ماشین سازی تبریز را شکست دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1937

به "خبرنگاران فنونی زاده: استقلال اقتصادی برنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فنونی زاده: استقلال اقتصادی برنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید