انتها کار رحمان رضایی در ذوب آهن؛ مجتبی حسینی، گزینه اصلی سرمربیگری ذوب آهن

به گزارش باتسک، خبرگزاری خبرنگاران- هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن عصر امروز تشکیل جلسه داد و در خاتمه اعضای آن تصمیم به خاتمه همکاری با رحمان رضایی گرفتند.

انتها کار رحمان رضایی در ذوب آهن؛ مجتبی حسینی، گزینه اصلی سرمربیگری ذوب آهن

به گزارش خبرنگاران، در متن منتشر شده از سوی باشگاه ذوب آهن اینطور در مورد دلیل برکناری رحمان رضایی با این تیتر که باشگاه ذوب آهن اصفهان با رحمان رضایی قطع همکاری نمود، اینطور آورده شده است: نظر به عدم تحقق اهداف معین شده در متن قرارداد99/6/15،و مصوبه 99/7/11هیات مدیره در مورد کسب حداقل 11 امتیاز در 5 مسابقه و عدم حصول نتایج مدنظر، هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از آنالیز تمام موارد وبا توجه به نارضایتی طرفداران ذوب آهن تصمیم به قطع همکاری با جناب اقای رحمان رضایی گرفت.

در ادامه همچنین روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم نوشته است: هنوز سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان معین نشده، اما پس از آنالیز گزینه های مدنظر سرمربی جدید تیم ذوب آهن به زودی اعلام خواهد شد.

رحمان رضایی پس از اینکه ذوب آهن در رقابت های لیگ نوزدهم با لوکا بوناچیچ در لیگ برتر ماندنی شد و به دوره بیستم مسابقات رسید، به عنوان جانشین این سرمربی کروات کار خود را شروع کرد، ولی شرایط در ذوب آهن اصلا خوب نبود و هر روز خبر جدایی یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به گوش می رسید. دانیال اسماعیلی فر، محمد نژادمهدی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، بوحمدان و ... بخشی از بازیکنانی بودند که در پنجره زمستانی با پایان قرارداد یا فسخ قراداد از جمع سبزپوشان جدا شدند و در ادامه اگرچه بازیکنانی نظیر میلاد جهانی، عبدالله حسینی و..... برای تقویت تیم جذب شدند و دو خارجی تیم یعنی مارکوویچ و بیدوف نیز حفظ شدند ولی از همان ابتدای کار تعیین بود که رحمان رضایی کار سختی در ذوب آهن پیش رو دارد.

با این حال کار ذوب اهن با یک نتیجه خوب مقابل فولادخوزستان شروع شد و آنها معتقد بودند که اگر برای فولاد خوزستان پنالتی گرفته نمی شد، سه امتیاز را کسب می کردند ولی هفته اول با تساوی 2 بر 2 تمام شد. هفته دوم مسابقات نیز در شرایطی به پایان رسید که اخراج وحید محمدزاده در دقیقه یک بازی کار را برای ذوب آهن سخت کرد و این تساوی در شرایطی رقم خورد که بازهم کارشناسان تصمیم داور در اخراج محمدزاده را اشتباه ارزیابی کردند. در همین بحبوحه بود که ویروس کرونا نیز یکه تازی خودش را در اردوی سبزپوشان اصفهانی شروع کرد و تیم در شرایطی مقابل شهرخودرو با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد که بسیاری از بازیکنان این تیم درگیر کرونا شده بودند و مصاف با پرسپولیس نیز به همین دلیل لغو شد.

در ادامه شرایط برای ذوب آهن اصلا خوب پیش نمی رفت و هیئت مدیره باشگاه را به جایی رساند تا پیش از ملاقات سبزپوشان برابر سایپا با انتشار متنی عجیب به سرمربی تیم اولتیماتوم بدهند و رحمان رضایی را تهدید به اخراج کردند. در این بیانیه آمده بود در صورتی که رحمان رضایی در 5 بازی پیش رو 15 امتیاز بگیرد، پاداش ویژه خواهد گرفت و اگر 11 امتیاز بگیرد، بحثی در مورد تغییر سرمربی نخواهد بود؛ اولتیماتومی که البته باز هم زیر سایه عملکرد داوری نهاده شد و در ادامه نیز جواد محمدی مدیرعامل باشگاه جای خود را به مجتبی فریدونی داد تا همچنان فرصت ادامه کار برای رحمان رضایی فراهم باشد.

با تمام این ها اما در نهایت کسب هشت مساوی، پنج شکست و تنها یک پیروزی در پایان هفته چهاردهم مسابقات، به کار رحمان رضایی یک هفته پیش از پایان رقابت های لیگ برتر در نیم فصل پایان داد. کرونایی شدن بازیکنان و کادر فنی و البته نمایش خوبی که سبزپوشان مقابل گل گهر، استقلال و پرسپولیس و بعضی دیگر از تیم ها داشتند، فرصت بیشتری برای رحمان رضایی ایجاد کرد، اما مدیران پایان ساعاتی پیش تصمیم نهایی خود را گرفتند و کار رحمان رضایی در اصفهان سرانجام پیدا کرد.

بعد از برکناری رحمان رضایی از راهنمایی تیم ذوب آهن اصفهان برآورد ها درباره انتخاب جایگزین این مربی شروع شده است. در این شرایط اما گفته می گردد اصلی ترین گزینه اصفهانی ها برای نشاندن روی نیمکت تیم شان مجتبی حسینی سرمربی کنونی نفت مسجدسلیمان است. حسینی که سال جاری نفت را با هزینه ای پایین و ترکیبی جوان وارد مسابقات نموده توانسته نتایج خوبی نیز به دست بیاورد اما مسائل اقتصادی نماینده مسجدسلیمان به حدی زیاد شده که تاب بازیکنان و کادرفنی را بریده است.

در این شرایط اعضای تیم نفت بعد از بازی با گل گهر سیرجان در شرایطی که حتی توان خرید بلیت برگشت را نداشتند و اجبارا در کرمان ماندند، سرمربی خود را بالای سر شان ندیدند. گفته می گردد مجتبی حسینی شخصا به تهران آمده و حالا شنیده هایی درباره رفتنش به ذوب آهن به گوش می رسد. در چنین شرایطی باید دید مذاکرات میان ذوبی ها با مسئولان نفت مسجدسلیمان چطور پیش می رود و ایا این مربی می تواند نفت را به مقصد اصفهان ترک کند یا خیر. مهدی تارتار سرمربی کنونی پیکان، مهدی رجب زاده و ساکت الهامی دیگر گزینه های سرمربیگری ذوب آهن محسوب می شوند. باید دید در نهایت چه کسی راهنمایی ذوب آهن اصفهان را به عنوان جایگزین رحمان رضایی برعهده می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2143

به "انتها کار رحمان رضایی در ذوب آهن؛ مجتبی حسینی، گزینه اصلی سرمربیگری ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار رحمان رضایی در ذوب آهن؛ مجتبی حسینی، گزینه اصلی سرمربیگری ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید