پایان مرحله نخست لیگ بسکتبال، پیروزی ذوب آهن در جدال مدعیان

به گزارش باتسک، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در بازی معوقه خود از هفته دهم لیگ برتر مردان، مقابل شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.

پایان مرحله نخست لیگ بسکتبال، پیروزی ذوب آهن در جدال مدعیان

به گزارش خبرنگاران، عصر امروز (یک شنبه) 19 دی 1400، یک دیدار معوقه از هفته دهم(گروه الف) لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برگزار شد که در سرانجام، تیم ذوب آهن اصفهان پیروز شد مدافع عنوان قهرمانی لیگ را شکست دهد.

در این دیدار که آخرین بازی دور نخست لیگ برتر نیز به شمار می رفت، شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که در سرانجام یک بازی نزدیک، با نتیجه 81 - 85 تن به شکست داد تا همانند حریف اصفهانی خود، با 12 برد و 2 باخت مرحله اول لیگ را به سرانجام برساند.

شاگردان مهران حاتمی دو کوارتر نخست این بازی را 21-17 و 22-21 پیروز شدند تا 43 - 38 برنده نیمه نخست شوند. در ادامه اما این شاگردان فرزاد کوهیان بودند که با برتری 21-22 و 17-25 در کوارتر های سوم و چهارم، در مجموع با 4 امتیاز اختلاف برنده این بازی حساس شدند.

در سرانجام این بازی، محمد جمشیدی ستاره تیم شهرداری گرگان با کسب 32 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس گل، تأثیرگذاری 34 را به ثبت رساند و بهترین بازیکن شد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در سوی دیگر میدان نیز سجاد مشایخی، گارد ملی پوش ذوب آهن با کسب 23 امتیاز، 9 ریباند و 5 پاس گل، تأثیرگذاری 28 را به ثبت رسانده و ستاره اصفهانی ها در این مسابقه بود.

ارسلان کاظمی (13 امتیاز و 12 ریباند) و آرمان زنگنه (14 امتیاز و 13 ریباند) دو ملی پوش دیگر ذوب آهن نیز در این بازی پیروز به ثبت دبل دبل شدند.

به این ترتیب شهرداری گرگان با 12 برد و 2 باخت، به دلیل تفاضل گل بهتر از ذوب آهن، صدرنشین گروه الف در دور نخست لیگ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2585

به "پایان مرحله نخست لیگ بسکتبال، پیروزی ذوب آهن در جدال مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان مرحله نخست لیگ بسکتبال، پیروزی ذوب آهن در جدال مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید