وعده پرداخت مطالبات برق و گاز ایران از عراق

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتمداری در سفر خود به کشور عراق با علی عبدالامیر علاوی وزیر دارایی این کشور ملاقات و مصاحبه کرد. در این ملاقات بر توسعه دانش و انتقال تجربیات در حوزه های مختلف، امضای موافقتنامه اجتناب از مالیات مضاعف، گسترش همکاری های بیمه ای و گمرکی بین ایران و عراق تاکید شد.

وعده پرداخت مطالبات برق و گاز ایران از عراق

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان با اشاره به اشتراکات فراوان، همجواری و همسایگی دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تبادل تجارب در حوزه های مختلف به ویژه موضوعات مرتبط با وزارتخانه تحت اختیارش گفت.

مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می گردد

در ادامه این ملاقات، علی عبدالامیر علاوی وزیر دارایی عراق نیز گفت: ایران در زمینه های مختلف به ویژه توسعه منابع و آموزش نیروی انسانی از تجارب خوب و ارزنده ای برخوردار است و ما برای رشد، رونق و پیشبرد اقتصاد عراق از آن استقبال می کنیم.

علاوی، همچنین به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره نمود و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: با امضای توافق نامه ای همه جانبه، روابط اقتصادی و اقتصادی بین دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و زمینه شکوفایی اقتصاد عراق و بهره مندی ایران فراهم گردد.

وزیر دارایی عراق همچنین با اشاره به میراث غنی و ارزشمند کشورمان عنوان کرد: ما از ایده های ایران در زمینه های فنی و حرفه ای، تاسیس مدارس آموزش مهارتی، صنایع دستی و میراث فرهنگی استقبال می کنیم.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2191

به "وعده پرداخت مطالبات برق و گاز ایران از عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده پرداخت مطالبات برق و گاز ایران از عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید